חיפוש באינדקס עסקים

בקבוק מליון הדולר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 אוגוסט 2011

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת אסתי לאודר בישראל נציגת בשמי היוקרה של דונה קארן,  איתי זמיר מנכ"ל מותג אסתי לאודר בישראל וחלי סימסולו מנהלת מותג בשמי דונה קארן בישראל, השיקו באירוע נוצץ שכולו גלאם בחג אהבה ט"ו באב, בגלריה מאיירוף בתל אביב- את הבושם החדש של דונה קארןDKNY Golden Delicious עם אורח הכבוד מר ברונו לקלארק מנהל פיתוח של בשמי דונה קארן באירופה.

לרגל ההשקה החגיגית בישראל הגיע לארץ לביקור מיוחד  "בקבוק מיליון הדולר" של הבושם החדש DKNY Golden Delicious, שעוצב על ידי מעצב התכשיטים הנודע מרטין כץ מארה"ב. 

בושם מיליון הדולר של DKNY Golden Delicious  שובץ ביותר מ 2,000 אבני חן , אבנים יקרות ויהלומים וימכר במכירה פומבית בארה"ב בסיום הסיור העולמי. כל הכנסותיו יתרמו לארגון עולמי המסייע במלחמה ברעב בעולם .

את מסיבת השקת הבושם החדש של דונה קארן ליוותה הופעת המוסיקאי יובל בנאי עם אבנר חודרוב על הקלידים (שניהם יוצאי "משינה"), שהוביל את החלק האמנותי של האירוע עם שיריו  "אהובתי" והשיר wicked  game. אירוע ההשקה לווה גם בתערוכה של בשמי התפוח המוזהב של  דונה קארן המעוצבים על ידי הסלבריטאיות: מעצבת התכשיטים שגית רביבו, מעצבת האופנה מיכל נגרין,  צלמת האופנה מירי דוידוביץ, מעצב האופנה ירון מינקובסקי, השחקנית נתי קלוגר וכוכבת הטלויזיה לירון וייצמן.

הפקת האירוע – ברדוגו הפקות

היו במסיבת ההשקה:
פנינה רמון, דני לוזון, סמנכ"ל סחר של רשת סופר פארם, יפתח סרי מנכ"ל ניו-פארם, ששי מאיר מנכ"ל רשת אפריל,  יוסי לבוטון ממשרד הפרסום באומן בר, סוכנת השחקנים זוהר יעקובסון, רוני שטן, יעקב ברדוגו ממפעל הפיס עם בתו יובל, לירון פנאן סוכנת הספורטאים, עו"ד  ואיש העסקים בני קרייתי  ראש עיריית טבריה לשעבר,מעצב האופנה ירון מינקובסקי שעיצב את אחד המוצגים בתערוכה, איש העסקים חמי בראל ארוסה של שירלי בוגנים.

עוד היו: השחקנית שירה פרבר, הזמרת מיכל שפירא, ננסי ברנדס, השחקנית לוסי דובינצ’יק, שגית רביבו, סיגל פפשודו, אילנה אביטל, דנה רון ובן זוגה המפיק יריב נתי, התכשיטנית ליטל קלמנסון, השחקן אלברט אילוז, רועי לולו (הישרדות), מנחה הטלוויזיה זהר ישראל, סיגל פפושדו, נלה גולדנברג ("היפה והחנון").

בקבוק מליון הדולר. צלם: אלירן אביטל

בקבוק מליון הדולר. צלם: אלירן אביטל

בקבוק מליון הדולר. צלם: אלירן אביטל

בקבוק מליון הדולר. צלם: אלירן אביטל

בקבוק מליון הדולר. צלם: אלירן אביטל
בקבוק מליון הדולר. צלם: אלירן אביטל



עמוד זה נצפה: 437 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור