חיפוש באינדקס עסקים

בני ואתי אמינוב מצדיעים לגיבורות השואה באירוע היופי 2019

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 אפריל 2019

"ישנן יפות ממנה אך אין יפה ממנה"

בני ואתי אמינוב מעצבי השיער מגבעת שמואל לוקחים חלק במיזם מרגש המצדיע לנשים ניצולות שואה.
זו השנה השנייה בה מתקיים אירוע  "הבטחנו אז מקיימים" , אירוע מרגש לקראת השבוע בו אנו מציינים את יום השואה ,בתאריך 29 באפריל .

מוקדש יום למען שמחתן של שורדות השואה ונחלוק כבוד, הוקרה, פינוקים והמון תשומת לב ואהבה לשורדות הגיבורות.
זה יקרה השנה בהתכנסותם שלמאות רבות של אורחים, חיילות וחיילים ,תלמידים, שורדים ושורדות, ח"כ ושרים שיכבדו את המעמד המרגש הזה באולם וואהל באוניברסיטת בר אילן.

מובילת מיזם "מגשימים חלומות קטנים לאנשים גדולים"  אל"מ (מיל') רונית לב ביקשה כל עוד אפשר להעניק ולחזק את השורדות ביום מחבק ומפנק ולהמשיך שנה אחר שנה להגשים להן חלום ולראותן זורחות ! נהנות ומאושרות מכמות האהבה והיחס החם שיזכו להם ביום אחד-אך המטרה לשמור על קשר חם ומפרגן גם בהמשך.

ההפקה המרגשת הזו בהובלתה של אל"ם (במיל') רונית ולב ומתנדבות רבות מצה"ל -קצינות בכירות פורשות שהתאגדו ממיזם "פו-רשת" בניהולה של סא"ל במיל' צחית גניש- לוי.
השורדות יגיעו בלווי של אנשי רווחה מטעם העיריות ובסיוע והפצת ההזמנה של הערים והמועצות מטעם השלטון המקומי. חלקן של השורדות מלוות בבני המשפחה בבוקר של פינוק וטיפולי יופי ממיטב הסטייליסטיות, מעצבי שיער, מאפרות וטיפוח היופי– באווירה שלא מביישת אף אירוע בסדר הגודל שתואר, לצד פינוקי שתיה וכריכים בריאים יצעדו השורדות כשהן לבושות ומטופחות ביופיין לטקס מרשים ומכובד בו יוענקו להן סרטי גיבורות היופי של שנת 2019.

האירוע ילווה בהנחייתן המשולבת של שורדת השואה דבורה ויינשטיין ומלכת היופי לשעבר אילנה שושן וכן הגברת תמר ברקוביץ ובהשתתפותם של ח"כים ושרים, ראשי ערים ומועצות, נציגי ראשי ערים אלופים וקצינים בכירים לשעבר מצה"ל.

במסגרת הטקס תעלינה השורדות לקבל את סרט גיבורת היופי ע"י השרים והאורחים שכיבדו את המפגש והם ילווה לבמה ע"י חיילות לוחמות מפיקוד העורף- יחידת החילוץ וההצלה שלנו. כל שורדת תלווה אישית ע"י לוחמת לעבר הבמה ובמקביל תתכבדנה בחיבוק וקבלת פרח מנייר שהוכן והוגש על ידי ילדי גן מקרית אונו.
וכל זאת בלווי להקה צבאית, אומנים שהתנדבו לאירוע כמו גם הזמרת עדנה לב, יורם גאון והזמרים  מצדה איש ימיני ולואי-עלי מליאם הפקות. תודה גם על התנדבותם של  הבמאי ירון הראל וכן להקת בית הספר בן גוריון מגבעת שמואל.

זאת תהיה הזדמנות מרגשת למפגש בן דורי של עבר,הווה ועתיד של תקומתה של המדינה ועתידה הטמון במנהיגים המתבגרים מחד והקטנים מאידך שיבואו להצדיע לאירוע ולאפשר להעניק לשורדות הגיבורות שלנו את מה שהן ללא ספק ראויות .

לצערנו בשנה החולפת נפטרה המלכה שהוכתרה אשתקד, אליס אגת ז"ל, בשיבה טובה והיא בת 106 ו-4 ימים.

דווקא בשבוע של זיכרון וכאב אנו ניבחר ביחד לשמח ובעיקר לרגש את הציבור כולו ואת שורדי ושורדות השבוע בפרט.

אתי ובני אמינוב מצדיעים לגיבורות השואה באירוע היופי 2019

כנסי לאתר להתרשמות

מהרי להתקשר 072-322-223



עמוד זה נצפה: 502 פעמים