חיפוש באינדקס עסקים

בלייק לייבלי הדוברת החדשה של לוריאל פריז

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 ינואר 2014

בלייק לייבלי היא כוכבת עולה בהוליווד, שחקנית בעלת כישרון אמיתי. השחקנית היפהפייה בת ה- 26, ילידת לוס אנג’לס קליפורניה, משדרת חושניות וסגנון, ונבחרה כדוברת חדשה של לוריאל פריז.

"בלייק מגלמת את כל הקודים המודרניים של הזוהר הוליוודי. היא בוהקת מאלגנטיות וחושניות, והפכה לסמל יופי השחקנית בלייק לייבליעבור דור שלם, בשל שיערה המוזהב, מבטה המאיר וחיוכה המרהיב. היום, השחקנית החזקה, הכריזמטית והזוהרת הזאת מצטרפת למשפחת לוריאל פריז, ואנו גאים לקבל את פניה." אומר סיריל שאפוי, נשיא המותג הבין לאומי של לוריאל פריז.

"אני נרגשת, לכבוד הוא לי להצטרף לקבוצת הנשים המדהימות שמייצגות את לוריאל פריז. להיות חלק משגרירות המותג הרב גוניות ובעלות המוטיבציה, ומהנשים המשתמשות בגאווה במוצרי החברה בכל יום. גדלתי עם ההשראה של המסר שלהן: "כי מגיע לך הטוב ביותר". איזה ערך חשוב זה, כמה חשוב להחדירו לנשים. השורש של היופי הוא בביטחון העצמי. זה המפתח. זוהי הסיבה שאני כל כך שמחה להיות אישה המייצגת את לוריאל פריז" אומרת בלייק לייבלי

לייבלי זכתה להכרת המבקרים בהופעותיה בסרטים באורך מלא; היא עבדה לצד בימאים דוגמת רבקה מילר, בן אפלק ואוליבר סטון בסרט "חייה הפרטיים של פיפה לי", ובסרט "The Town and the Savages". בלייק הפכה להיות מוכרת ברמה הבינלאומית אחרי שש עונות מוצלחות של הסדרה המוכרת ביותר, "אחת שיודעת".
בלייק כיכבה גם בעיבודים לקולנוע של סרטי ההתבגרות The Sisterhood of the Traveling Pants, וכן בסרט באורך מלא "Age of Adaline", לצד השחקנית אלן בורשטיין.

היא נחשבת להשראה אמיתית, ונבחרה על ידי קארל לגרפלד בכבודו ובעצמו לפנים המייצגות את תיק העלמות של שאנל, והיא משמשת גם כשגרירת הבושם העיקרי של גוצ’י.

כדוברת החדשה של לוריאל פריז, בלייק לייבלי מצטרפת לשורה ארוכה של דוברות, וביניהן- ג’וליאן מור, פרידה פינטו, ג’ניפר לופז, אווה לונגוריה, ביונסה נואלס, לארה סטון, יו לורי, לטיציה קסטה, וג’יין פונדה.
 



עמוד זה נצפה: 377 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור