חיפוש באינדקס עסקים

ביג מאמא – עדן הראל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 מאי 2011

ביג מאמא - עדן הראל ועודד מנשה. צילום: ענת לביא.עדן הראל – ביג מאמא טרייה הוזמנה אמש להנחות אירוע יוקרתי במרכז פרס לשלום. אממה, כנראה שלא מצאה לעצמה בייבי סטאר, לכן גייסה את בעלה עודד מנשה שהגיע על להשגיח על הקטנצ’יק.

קצת לפני שעלתה לבמה ביקשה ממארגני האירוע שיסדרו לה חדר פרטי בקומה הראשונה (הכי קרוב לבמה) כדי, שתוכל לבדוק מפעם לפעם מה קורה עם הקטנצ’יק בן החודשיים.

כמה דקות לאחר תחילת האירוע, הגברבר הקטן התחיל לצרוח לאבא, שמסתבר לא הפנים את מה ש"עודד אמר.." מזל שאימא בדיוק נכנסה והצילה את המצב עם מעט חלב אם טרי.

עדן הופיעה למקום בשמלה שחורה אותה עיצבה מרינה קיי. יוזם האירוע נשיא הקונגרס העולמי ליוצאי גיאורגיה מר גבריאל מירילאשווילי בשיתוף מנכ"ל "ויינר תקשורת" אסף ויינר הצליחו לגייס מהתומכים סכום מעל מיליון וחצי דולר.

באומנותי נהנו המוזמנים מארוחת ערב יוקרתית והופעה של תומאס אנדרסון סולן להקת MODERN-TALKING.

נשיא המדינה מר שמעון פרס לא יכול היה להגיע, אך בתו צביה ולדן פרס כיבדה את האורחים בנוכחותה. עוד נראו: ארקדי גאידמק, יעקב וברכה גלברד, דן גילרמן מקרן מרקסטון, דני פייזר מבעלי ארו אסיה. לאון ורחל קופלר, לאה שנירר, סעיד אבולעפיה שהגיע עם לינוי רייך, נטלי עטיה ובן זוגה, מורן אייזנשטיין ועוד.



עמוד זה נצפה: 456 פעמים