חיפוש באינדקס עסקים

בטי ודודו קפרא – הנחת סלב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 ינואר 2012

בטי ודודו קפרא - הנחת סלב. צילום: אסף לב.אמש, בשעות אחר הצהריים המאוחרות, נראה פליט האח הגדול 4 דודו קפרא במסע שופינג עמוס יחד עם אשתו בטי קפרא – המודחת הראשונה מהתוכנית בסניף של רשת הנעליים SCOOP בקניון רחובות, עם 6 זוגות נעלים חדשות.

דודו סיפר למוכרת שהגיע לרכוש נעלים חדשות מאחר והוא חוזר לנווה אילן לפגישה דחופה וסודית עם קופרמן וצוות ההפקה של האח הגדול. לדבריו, ביום חמישי לפני עזיבתו את בית האח, ניסו צוות ההפקה לשכנע אותו להישאר בבית, הם הבטיחו לו כל שרק ירצה: סיגריות ללא הגבלה, פגישה נוספת עם אהובת ליבו בטי, הכל רק שלא יצא מהבית.

דודו, בחור רגיש, לא היה מוכן, וכפי שראינו בדרמתיות מפתיעה יצא מהבית, הוא אומר היום שההפקה מוכנה לעשות הכל על מנת לראות אותו שוב על המסך של ערוץ 2. במהלך הקניות  צלצל קופרמן לדודו וביקש ממנו להגיע היום באופן בהול לבית האח הגדול על מנת להציע לו הצעה שלא ניתן לסרב לה. האם דודו חוזר כנגד כל הסיכויים לבית האח?!!

לאחר השידור ביום ראשון, הוא אומר כי לא חושב שיוכל לסלוח לקים (המכונה בפיו "קציצי") על השקרים הבוטים בנוגע למערכת יחסים של דודו עם קותי. "הוא סכסכן וצבוע והוא שוכח מי הראשון שקיבל אותו בידיים פתוחות בתחילת העונה כשהיה זאב בודד" מסר קפרא.

בסוף מסע השופינג יצאו בטי ודודו קפרא עם שלל רב: בטי עם מגפי פרווה, מגפי ערב, נעלי בובה, נעלי ערב, שעון אופנתי ומגן נוצץ לאייפון ודודו יצא עם 2 זוגות נעלי ערב לגברים. הזוג המלאכותי קיבל מעבר לשירות מיוחד גם הנחת סלבס בגובה 35 אחוז. שווה להיות פליט ריאליטי, לא?!

בטי ודודו קפרא - הנחת סלב. צילום: אסף לב.

בטי ודודו קפרא - הנחת סלב. צילום: אסף לב.

בטי ודודו קפרא - הנחת סלב. צילום: אסף לב.
בטי ודודו קפרא – הנחת סלב. צילום: אסף לב.



עמוד זה נצפה: 571 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור