חיפוש באינדקס עסקים

בועז שטיין – מראה איפור פרחוני אביב קיץ 2012

פורסם מאת: בתאריך: 13 מרץ 2012

בועז שטיין - מראה איפור פרחוני אביב קיץ 2012כמדי שנה בעונת האביב, ולקראת הקיץ מגיח לו הטרנד הפרחוני שבא לידי ביטוי באופן מושלם בקולקציית האיפור של אמן האיפור בועז שטיין לעונת אביב קיץ 2012.

מראה איפור פרחוני לעונת אביב קיץ 2012 של בועז שטיין הינו מראה עדין במיוחד ורומנטי, כאשר גווני פסטל עדינים תוך שילוב פריחות אביביות מעניקים תוצאה נשית ועדינה במיוחד.

המראה לעונה החמה מציע שימוש בגווני קורל וורוד המשדרים רוגע ונשיות מאופקת. התוצאה היא בעיקר גוונים רכים של עלי כותרת המדגישים בעדינות את קווי המתאר של העיניים, הלחיים והשפתיים ממש כמו לחישה צבעונית החושפת יופי אביבי ורגוע.

"הסגנון המעודן הזה יתאים לבעלות גוון עור כהה ובהיר, לצעירות ולמבוגרות." אומר שטיין. "מנעד הגוונים של צבעי ורוד וקורל מציעים אינסוף אפשרויות באיפור הניתן לקבל כל מראה מבוקש. ממראה בובתי/ילדותי ע"י שימוש בורודים מתקתקים ופסטלים ועד שימוש בורוד פוקסיה לצד גווני אפרסק בהירים ושזופים המעניקים מראה אלגנטי במיוחד" מוסיף שטיין.

"הצלליות הופכות מרכיב מרכזי במראות האיפור לעונה החמה ועל כן הן בעלות נוכחות מודגשת. העונה הן אף גולשות קלות אל העפעף התחתון, משמשות כתוחם להדגשת קו שורש צמיחת הריסים התחתון ומעצימות את נוכחות הגוון של הצללית על העין. תיחום העין מודגש בעיקר בזוית החיצונית של העפעף העליון ובחלק מהמקרים ניתן יהיה לוותר כליל על שימוש בעיפרון עיניים" מדגיש שטיין.

להשגת מראה אופנתי של השפתיים הקיץ ולמראה רענן השתמשי בגלוס ורדרד אשר יסייע לקבלת מראה הרמוני וקליל. זהירות מלהשתמש בתוחם מדגיש היוצר ניגודיות עם גוון השפתיים המאופרות.



עמוד זה נצפה: 460 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור