חיפוש באינדקס עסקים

אסתי לאודר וקופיקס בקמפיין מודעות לסרטן השד

פורסם מאת: בתאריך: 12 אוקטובר 2015

 אוקטובר 2015 – חודש המודעות לסרטן השד – קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל ורשת Cofix יצאו בפרוייקט משותף וייחודי להעלאת המודעות לסרטן השד: במסגרת שיתוף הפעולה, יימכר הקפה של קופיקס בכוסות קרטון ורודות, כשעליהן מוטבעת הסיסמה: "קפה טוב מציל את הבוקר-בדיקה פשוטה מצילה חיים"!

קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יוצא לדרך גם השנה בכל העולם תחת הסיסמה "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד".
 
בישראל, יזמה קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם רשת Cofix, כשהרעיון הוא "קפה טוב מציל את הבוקר – בדיקה פשוטה מצילה חיים".
 
במסגרת שיתוף הפעולה, כל כוסות הקפה של רשת קופיקס יוחלפו החל ממחצית חודש אוקטובר בכוסות קרטון ורודות, עליהן תוטבע הסיסמה, שתעורר מודעות ללכת ולהיבדק. בנוסף, ימכרו בכל סניפי קופיקס, מארזים מיוחדים של זוגות עוגיות גרנולה, ב- 5 ₪. הרווח  ממכירת עוגיות אלה – ייתרם לאגודה למלחמה בסרטן במלואו וכך יוכלו לקוחות קופיקס ליהנות מקפה טוב ויחד עם זאת לסייע לאגודה למלחמה בסרטן בפעילותה העניפה בקידום המאבק במחלת הסרטן.
 
לקמפיין המודעות גויסו השנה מובילי דעה, שהצטלמו עם כוס הקפה הורודה והעוגייה. תמונות אלו ישמשו לקמפיין הדיגיטלי שילווה את חודש המודעות לסרטן השד. בין המצטלמים: סטלה עמר, שירז טל, רוסלנה רודינה, מעיין קרת, דון לני גבאי, שלי גפני, צחי הלוי, קארין אופיר, ורד ספיבק, אסף באבו, פאולינה אלברשטיין, ריי שגב, גלית פרבר, סמדר גנזי , טלי אורן  ועוד רבים. 
 
קופיקס ישראל ואסתי לאודר בקמפיין למען סרטן השד
 
(צילום: שרבן לופו; סטיילינג: מזל חסון) 
 
הקמפיין בישראל כאמור, הוא חלק מקמפיין עולמי של קבוצת החברות אסתי לאודר. את הקמפיין הקימה לפני 22 שנה אוולין ה. לאודר המנוחה, שהייתה שותפה גם ליצירת הסרט הוורוד והקמת הקרן לחקר סרטן השד® (BCRF). הקמפיין פועל כיום ביותר מ-70 מדינות וגייס עד כה למעלה מ-50 מיליון דולר לתמיכה במחקר, חינוך ושירותים רפואיים ברחבי העולם: 38 מיליון דולר מסכום זה מימנו 152 פרוייקטי מחקר של BCRF ב-20 השנה האחרונות.
 
בישראל, פועלת קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן לקידום המודעות לסרטן השד כבר 14 שנה. במסגרת הפרויקט המשותף הוארו בשנים האחרונות בוורוד, מידי חודש אוקטובר, אתרים שונים בישראל וביניהם: יפו העתיקה, בניין עיריית תל אביב, גשר המיתרים בירושלים, מרכז פרס לשלום ביפו, מגדלי עזריאלי בתל אביב, מגדל דוד בירושלים, היכל הספר בירושלים, אוניברסיטת חיפה ועוד.
 
אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל מסר כי "מטרת הפרוייקט היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל, כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים. הפרוייקט השנה משלב את רשת קופיקס, שחרטה על דגלה חברתיות ביחד עם קבוצת החברות אסתי לאודר, הפועלת למען הקהילה במישורים שונים, ואין ספק שהנגישות, באמצעות 90 סניפי קופיקס הפרושים מצפון ועד דרום, תעשה פלאים בהעלאת המודעות לבדיקה המוקדמת.
 
חיים אהרון, מנכ"ל רשת קופיקס: "קופיקס נרתמת למען העלאת המודעות לסרטן השד ורואה חשיבות עצומה בתרומה למאבק במחלה ובתרומה למען הקהילה. כוסות הקפה המזוהות עם המותג קופיקס יהפכו לורודות כאות הזדהות עם המלחמה בסרטן השד וכן יצרנו מארז עוגיות מיוחד כאשר הרווח ממכירת המארז יועבר כתרומה לאגודה במלחמה בסרטן". 
 
לדברי מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, " האגודה למלחמה בסרטן מובילה את המאבק בסרטן השד בכל החזיתות, החל ממחקר, קידום דרכי המניעה, הגילוי המוקדם, ועד שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות והמחלימות. נכונותה של חברת אסתי לאודר להירתם למאבק בסרטן השד ראויה להערכה ומחזקת את פעילותינו ברמה הלאומית והבינלאומית. אנו שמחים ומברכים את בעלי רשת קופיקס שזיהו את החשיבות שבהעלאת המודעות וחברו אלינו לקיום פעילות ממוקדת בחודש אוקטובר".
 
מיכל רביד, מנהלת פרוייקט BCA – שיתוף הפעולה הייחודי בין החברות לא רק יגביר את החשיפה לגשת להיבדק אלא גם סמל לשילוב ידיים בין חברות בכל הקשור לקידום הבריאות במדינת ישראל. 
 
הפעילות המשותפת תחל ב- 13.10 ותימשך עד לסוף חודש אוקטובר בכל סניפי רשת Cofix ברחבי הארץ.
 
אסתי לאודר וקופיקס בקמפיין בחודש המודעון למען סרטן השד
 
כל מה שרציתם לדעת על שחזורי פטמה ושד בישראל 


עמוד זה נצפה: 529 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור