חיפוש באינדקס עסקים

אני רואה לך בשיער – רואה את הכל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 מרץ 2011

אני רואה לך בשיער – רואה את הכל
רפאל אברמוב ממזער נזקי פן, צבע, החלקה או נזקים מטיפול כימי בשיער

יש אנשים שרואים לך בעיניים, אני רואה לך בשיער, רואה את הכל. כשהשיער שלך בריא ומרגיש טוב – רואים. כשהשיער לא מרגיש טוב – גם רואים. שיער שעבר או עובר בתכיפות טיפולים כימיים ו/או חשיפה למקורות חום קיצוניים עלול להיראות יבש, סדוק, דהוי, מרדני וחסר חיים.

המודעות לשמירה על שיער בריא התגברה מאוד בשנים האחרונות, בראש וראשונה כיון ששיער בריא נראה מצוין ועומד בתהליכי עיצוב הרבה יותר טוב מאשר שיער פגום. אנחנו יכולים לראות יותר ויותר מוצרי שיער שמטרתם לחזק ולהחיות שיער יבש, להגן על השיער מפני נזקי שמש ונזקים העלולים להיגרם על ידי שימוש תוקפני בצבעי שיער, פנים, חומרי החלקה בריכוז גבוה מדי או כל טיפול כימי אחר בשיער. צריך להבין שלא מספיק להשתמש במוצרי שיער מקצועיים שמכילים מרכיבי חיזור לשיער אלא שחשוב ביותר לעבור את אותם טיפולים במספרה בידיים מקצועיות ומיומנות. מעצב שיער מיומן בביצוע טיפולים כימיים, בהחלקת שיער, בסלסול, בפתיחת תלתלים, בצבעים לשיער ובגוונים יבצע את הטיפול ויגרום נזק מינימאלי בלבד (אם בכלל) לשיער.

קחי בחשבון שבכל פעם שאת צובעת את השיער את חושפת אותו לקרם חמצן בדרגות ריכוז שונות. ככל שריכוז החמצן גבו יותר פוטנציאל הנזק לשיער גבוה יותר. כדאי להקפיד לצבוע את השיער לא יותר מאשר פעם בחודש, ואפילו בתדירות נמוכה יותר. אפשרות נוספת היא להתחיל להשתמש בצבע שיער ללא אמוניה. בכל מקרה רצוי להימנע מחפיפת השיער כיומיים לפני הצביעה, כך שהשומן הטבעי של הקרקפת ישמש כמחסום שימנע מגע בין עור הקרקפת לצבע. שיער צבוע חשוב לחפוף בשמפו מתאים לשיער צבוע, כזה ששומר על לחות השיער ומעכב את דהיית הצבע. שיער צבוע, גם אן הוא נראה בריא ומבריק חייב ביחס מיוחד, להתייחס אליו כאל שיער יבש ולדאוג להזין אותו באופן קבוע.

ממזער נזקי פן, צבע, החלקה או נזקים מטיפול כימי בשיער
באדיבות: מעצב השיער רפאל אברמוב המתמחה בשיער



עמוד זה נצפה: 405 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור