חיפוש באינדקס עסקים

אמא את כל כך יפה!

פורסם מאת: בתאריך: 25 דצמבר 2013

עמותת "זכרון מנחם": גם לאמהות לילדים חולי סרטן מגיע להרגיש מטופחות
מריטת שיער, מניקור, פדיקור וטיפול פנים – עבורנו זו שגרת טיפוח, עבור אמהות לילדים חולי סרטן זו פריווילגיה משמחת.

אמהות של ילדים חולי סרטן מרגישות שהן צריכות להיות חזקות כל הזמן, בשביל הילד או הילדה שלהן. זה אומר לפעמים שאין זמן לדברים חשובים כמו טיפוח והעצמת הנשיות שלהן הן. בעמותת "זכרון מנחם" החליטו להעניק לאמהות של הילדים חולי הסרטן פסק זמן מהדאגות והפחדים המלווים אותן 24 שעות ביממה, ופעם אחת להקדיש גם להן תשומת לב. בערב טיפוח שייערך במכון יופי "אודליה" בירושלים האמהות יחושו שוב יפות. יפות ואמיצות.
אמא את כל כך יפה!
ערב הטיפוח יתקיים ביום רביעי, ה- 1.1.2014, בשעה 30:19 במכון "אודליה", רח’ פתח תקווה 16, ירושלים.

מי מאיתנו הנשים לא מואסת לפעמים בטיפוח הנשי השגרתי כל כך? לאמהות רבות שילדיהן חולים בסרטן אין את הפריווילגיה למאוס בשגרת הטיפוח הנשית. נשים רבות שהן אמהות לילדים חולי סרטן לא מרשות לעצמן כלל להקדיש זמן לטיפוח, כיוון שהן מקדישות עצמן לחלוטין לטיפול בילד או בילדה החולים שלהן. גם אם הן מרגישות לפעמים מוזנחות ועייפות, הן מעולם לא ירימו את קולן להתלונן.

בעמותת "זכרון מנחם" מכירים היטב את הייסורים שאמהות עוברות בעת שהילד או הילדה שלהן חולים בסרטן. איך כל כך מהר חייהן משתנים מקצה לקצה, ואין עוד זמן לדברים פשוטים ושגרתיים. בעמותה רצו לחזק את האמהות הגיבורות האלו, לחזק אותן, ולתת להן פסק זמן קצר להתפנק ולחדש כוחות. לכן ארגנו עבורן ערב טיפוח מפנק במיוחד, שיתקיים במכון "אודליה" בירושלים, האמהות צפויות לקבל טיפולים אישיים ולחוש שוב יפות, נשיות ומטופחות – לחוש שיש מי שדואג גם להן.

עמותת "זיכרון מנחם" הוקמה בשנת 1990 לזכרו של מנחם ארנטל ז"ל שנאבק למעלה מ-14 שנים במחלת הסרטן. הוריו ומכריו ביקשו לנצל את הניסיון הרב שצברו כדי להיטיב עם ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם. במרוצת השנים נרתמו לפעילות זו רופאים, בעלי מקצועות חופשיים, אישי ציבור, רבנים ומאות מתנדבים. "זכרון מנחם" נותנת מענה למכלול הבעיות מרגע גילוי המחלה הממארת ותומכת בהורים כדי שיוכלו לשאת בעול הקשיים הפיזיים והנפשיים לאורך כל הדרך. על פעילותה, קיבלה העמותה את אות הנשיא למתנדב, פרס ראש הממשלה, "מגן הילד", "מגן שר הבריאות למתנדב" ואות ראש העיר ירושלים.
 אמא את כל כך יפה!

אמא את כל כך יפה!
קרדיט: יח"צ זכרון מנחם



עמוד זה נצפה: 442 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור