חיפוש באינדקס עסקים

אלי אלידיס – ML MEN

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 ינואר 2011

אלי אלידיס - ML MEN. צילום: יניב אדרי.איש הטלוויזיה, הספורט והרכב, אלי אילדיס, נבחר לשמש כפרזנטור של רשת אופנת הגברים ml-men לשנת 2011.

אילדיס ישלשל לכיסו 120,000$ ויוביל את הקמפיין לצידה של נועה תשבי.

לדברי אבי מלכה, מבעלי רשת ml-men: "הבחירה המרעננת והחדשנית באלי אילדיס כפרזנטור החדש של מותג הגברים של הרשת, נעשתה לאחר תהליך ארוך ומורכב של חיפוש אחר פרזנטור אשר יתאים לערכי המותג: ישראליות, גבריות, לייף סטייל, אופנתיות ועדכניות. אילדיס הוא דמות דומיננטית בזירה הגברית הישראלית, הוא מביא איתו אישיות ייחודית ואיכותית היוצרת הזדהות חזקה בקרב קהל היעד של ml men: ספורטיביות, כריזמטיות, גבריות ופופולאריות".

אלי אילדיס (44) מגיש את "חדשות הספורט",  משנת 1998 ועד היום. ב-2006 חיזק אילדיס את מעמדו בתחום הרכב מלבד היותו שדר מרוצי פורמולה 1 ונהג מרוצים חובב, הפיק והגיש  את התוכנית "המופע המוטורי" בערוץ 10 ובהמשך את התכנית "רישיון ליהנות" ביחד עם השף חיים כהן בשידורי "קשת" ערוץ 2 . אילדיס נשוי למגישת החדשות מיקי חיימוביץ’, ולהם שני ילדים.

רשת ml-men מקבוצת ריטייל ישראל, הנמצאת בבעלות אבי מלכה, מונה כיום 35 סניפי גברים ו-65 סניפי נשים. כמו כן, מפעילה הקבוצה גם את רשת האופנה Jump ואת רשת המולטי ברנד לצעירות MAM’Z.

 

 

 



עמוד זה נצפה: 628 פעמים