חיפוש באינדקס עסקים

אליאנה תדהר במפגש מעריצים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 יולי 2014

השחקנית וכוכבת הילדים אליאנה תדהר מובילת הקמפיין לסדרת הדאודורנטים החדשה לצעירות מבית קרליין
" FOR GILRS" קיימה אתמול מפגש מעריצים בסינמה סיטי ראשל"צ, בהשתתפות 350 מעריצים של הכוכבת!

במשך כ-3 שעות היא הצטלמה עם כל המעריצים, חתמה על פוסטרים וענתה על השאלות האישיות. במפגש סיפרה שמאז שהייתה ילדה קטנה היא רצתה להיות שחקנית, ואחרי שסיימה את הלימודים היה ברור לה שזה מה שהיא תעשה. לפני שקראו לה אליאנה, היו עוד שני שמות אופציונאליים על הפרק :  איזבל וטלילה…

לאי בודד היא תיקח איתה מים, אוכל, קרם הגנה וכמובן דאודורנט. למרות שבחיים האמיתיים היא חולקת זוגיות, היא הכי אוהבת לעבוד עם תובל שפיר, מהסדרה גאליס.

צילומי הקמפיין לדאודורנטים , כללו הרבה טייקים ולא מעט פספוסים, מאחר ובתסריט היא הייתה אמורה לרקוד, ורקדה עם נועה, שגם הצטלמה איתה לסרטונים. (מצורפת תמונה משותפת)

 תדהר, בת 21, סיימה את לימודי התיכון במגמת תיאטרון בגימנסיה העברית הרצליה, למדה פסנתר 4 שנים בקונסרבטוריום שטריקר, הייתה זמרת הלהקת השכנים של צ’יץ’, להקת צופי תל אביב ושירתה בלהקה צבאית, סדרת הטלביזיה "החולמים", "גאליס", זכתה במקומות ראשונים בפסטיגל, דיבבה דמות בסרט "היפה והגלדיאטור", משתתפת בטלנובלה "אניגמה" ועוד.

סדרת הדאודורנטים, המיועדת לילדות ונערות בטווח גילאי 8 עד 14 ומציעה 3 מוצרים בניחוח צעיר ורענן ומותאמת במיוחד לעורן העדין של הילדות והנערות שכן מיוצרת ללא אלומיניום.


קרדיט: חסות קרליין, צילום:סטודיו לם וליץ



עמוד זה נצפה: 692 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור