חיפוש באינדקס עסקים

אליאן סטולרו מציגה..

פורסם מאת: בתאריך: 4 דצמבר 2014

 מעצבת אופנת העילית אליאן סטולרו משיקה בימים אלו את קולקציית סתיו-חורף 14-15, ובה מלבושים נשיים מאד, אלגנטיים ומוקפדים ליום ולערב בכתב ידה האיכותי והמדויק של המעצבת.

אליאן סטולרו קולקציית סתיו חורף 2014-2015

סטולרו פועלת בשוק המקומי קרוב ל-30 שנים, מביאה אליו ניחוחות פריזאיים ומסורת של תפירה עילית, בדים וחומרים ייחודיים ואיכות חסרת פשרות.
 
בעונת החורף הנוכחית בולטים אצל סטולרו שילובי בדים וחומרים, דפוסים צבעוניים ועשירים, דיטיילים בעבודת יד ועוד. כל אלו חוברים יחד לקולקציה העומדת מעל האופנה והזמן, אך עם זאת עכשווית ומעודכנת.
 
קטלוג החורף של סטולרו נוצר בשיתוף פעולה עם אחותה, שנטל סטומן, צלמת אמנות פריזאית, שהיתה בעבר צלמת אופנה ואף צילמה את הקטלוג הראשון של אליאן ברחובות פריז. השתיים החליטו לחבר בין האופנה הגבוהה של אליאן לבין אמנות הגרפיטי המחתרתית והבועטת על קירות ברחבי תל אביב.
האוסף החורפי של סטולרו מורכב מחליפות מכנסיים וחצאית בדפוסים מרהיבים 
ובגזרות קרובות לגוף ומדויקות שהפכו לסימן ההיכר שלה, אך מציגה גם גזרות חדשות
מלאות בדרמה כמו בחליפת חצאית שחורה מצמר באורך מידי עם ז’קט קטן

אליאן סטולרו, קולקציית סתיו חורף 2014-2015 שניהם מעוטרים ברוכסנים במראה יפני-מינימליסטי. שמלות היום והערב של סטולרו מגיעות בעיקר באורך הברך בגזרות קוקטיות. המכנסיים בגזרה קלאסית של רגל ישרה, או מתרחבים בעדינות.

את הקולקציה משלימים סריגים דקיקים ברקמות פאייטים עדינות ולראשונה בקולקציה שני דגמים של מעילי אוברסייז, האחד לבן במשחקי קווילט והשני מצמר בכתום אופנתי.
 
כתמיד, גם העונה בוחרת סטולרו את בדי הקולקציה בקפידה: כותנה, כותון לייקרה, סאטן, שיפון, ברוקאד, ג’ינס, ג’רסי, טוויד, צמר וקשמיר. הקולקציה כולה מעוצבת ונתפרת באטלייה שבחנות המעצבת במידות 38-44, כאשר ניתן להזמין כל פריט בכל מידה בתפירה אישית ללקוחה.
אליאן סטולרו, קולקציית סתיו חורף 2014-2015


עמוד זה נצפה: 402 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור