חיפוש באינדקס עסקים

אירוע השקה בלי מתנה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 אוגוסט 2012

אליסיה מהדוגמניות. צילום: אביב חופיהמשביר לצרכן, ו-Lee-Cooper, השיקו אמש במועדון היא-יא בת"א את כפכפי האצבע האופנתיות של המותג הפילנתרופי KADANGAS (קדנגס), שסוחף בימים אלה את כל העולם. כמו בכל העולם, גם בישראל כל הרווחים ממכירתו ייתרמו לילדים ובני נוער בסיכון. העמותות שנבחרו לקבל את הסיוע בישראל הן "עלם" ו- "ילדים בסיכוי".

ידוענים פילנתרופים וחובבי כפכפים מושבעים הגיעו להרים כוסית, ביניהם: אושרי כהן, שהגיע ללא החבר הצמוד והמודח הטרי של הישרדות תורג’י, ולנו נותר רק לשער מה הסיבה לכך שלא הגיע.

זוהר יעקובסון דווקא כן הגיעה ונצפתה מודדת כפכפים, אורי גוטליב הגיע גם הוא נטול העלמה פיק, אניה בוקשטיין הגיע לנקות את הראש מצילומי הבורר, מיקי ברקוביץ’, הכדורסלן המיתולוגי הגיע גם הוא לפרגן וניסה לברר אם יש כפכפים במידה שלו, הבלונדיניות במיל’ מהמרוץ למיליון, ענבל שלוי והדס פדרמן, הגיעו גם הן ולא זזו מהבר, שם הן פגשו את הרץ למיליון הטרי מהעונה האחרונה, מוטי להב ושיתפו זה את זה בחוויות מהתכנית,ליאונל הזמר המוכשר מהנבחרת של אביב גפן ב"דה-ווייס" נראה צמוד לאלמונית כל הערב, נצפו על הבר גם פליטי הריאליטי: אליסיה מהדוגמניות 2 וחנוך בודין מהישרדות.

 

אושרי כהן ומיקי ברקוביץ. צילום: אביב חופי

אושרי כהן, אורי גוטליב, ליאונל מדה וויס והצמודה. צילום: אביב חופי

הבלונדיניות. צילום: אביב חופי
הבלונדיניות. צילום: אביב חופי



עמוד זה נצפה: 591 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור