חיפוש באינדקס עסקים

אילנה ברקוביץ ונתיב יוחאי משיקים מותג אופנה – Nyota

פורסם מאת: בתאריך: 15 אפריל 2012

אילנה ברקוביץ ונתיב יוחאי - NYOTA. צילום: יריב פיין וגיא כושיהשחקנית, מגישת הטלויזיה והסטייליסטית אילנה ברקוביץ ומעצב האופנה נתיב יוחאי מאור משיקים את מותג האופנה החדש בעיצובם Nyota.

נתיב יוחאי מאור בוגר ביה"ס לעיצוב אופנה שנקר ובוגר תואר שני בביה"ס הגבוה לעיצוב אופנה מרנגוני באיטליה. נתיב התמחה בבית האופנה האיטלקי קריציה ובהמשך עבד כמעצב בחברות האופנה הישראליות פלפל, JUMP ומאוזנר.

נתיב מוציא גזרות מהטובים במחוזותינו, קפדן שאין שני לו בתפירת עלית ובעל טעם משובח שלאחרונה פתח סטודיו פרטי עם קהל לקוחות נאמן.

אילנה ברקוביץ’ מנחה ושחקנית עבדה מתחילת דרכה כסטייליסטית במגזינים מובילים, פרסומות ותכניות טלוויזיה.
זיקתה לאופנה צמחה עם השנים ובמקביל להולדת של בנה השני נולד גם המותג  Nyota המשותף אילנה ברקוביץ ונתיב יוחאי - NYOTA. צילום: יריב פיין וגיא כושילה ולנתיב.
ברקוביץ מעצבת ממקום אינטואיטיבי ומתוך טעמה האישי, הייחודי והמשובח.

הקולקציה של  Nyotaלקיץ 2012 מעוצבת בהשראת הערים ניו-יורק תל-אביב והיא מאופיינת במראה אורבאני, קליל ובלתי מתאמץ, לצד הקפדה על תפירה מדויקת. ב-Nyotaמאמינים שבכל אישה יש יופי ללא קשר למידה, גובה ומשקל.

הקולקציה לקיץ 2012 היא על-זמנית. ההשראה לקולקציה היא הוורסטיליות של האישה: מצד אחד אישה חזקה בעלת זיקה למראה הגברי הקשוח, ובמקביל גם כזו אשר אוהבת להפגין את נשיותה. פרטי הקולקציה אקלקטיים משלבים כמה סגנונות לבוש והקולקציה מאופיינת במראה לבוש, בין יום יומי למחויט.

בין פרטי הקולקציה: שמלת מקסי מבד משי ירוק, מכנסיים עם פרינט אול-אובר בגזרת אוברסייז רחבה למראה קליל, גופיה מנומרת המשלבת טול שחור במראה CUT-OUT, חצאיות מקסי מתנפנפות,
ז’קט קליל מחוייט לקיץ בגוון פודרה, שמלת-חולצה בגוון חרדל עם נקודות לבנות ושמלת-חולצה במראה אוברסייז.

אילנה ברקוביץ ונתיב יוחאי - NYOTA. צילום: יריב פיין וגיא כושי
אילנה ברקוביץ ונתיב יוחאי משיקים מותג אופנה חדש – NYOTA. צילום: יריב פיין וגיא כושי



עמוד זה נצפה: 537 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור