חיפוש באינדקס עסקים

איך לשמור על שפתיים חושניות לאורך היום

פורסם מאת: בתאריך: 30 מאי 2013

איך לשמור על שפתיים חושניות לאורך היוםברברה צ’ייט, מאפרת בכירה ברשת האיפור והקוסמטיקה איל מקיאג’, מסבירה על הדרך הקלה לגרום לשפתייך לשמור על חושניות לאורך כל היום.

הפריט ההכרחי שחשוב להכיר, להלן, מוצר החובה בכל תיק איפור הינו עפרון השפתיים.
כשאת מעוניינת בשפתיים צבעוניות, מודגשות ועמידות לאורך זמן, ישנו פתרון פשוט וקל, השתמשי בעיפרון שפתיים.

כולנו היינו רוצות שהליפסטיק שלנו יחזיק מעמד לאורך כל היום מבלי שנצטרך לחדש אותו בכל פעם מחדש. למרבה הצער אין פתרונות קסם בתחום והליפסטיקים הבודדים שמצליחים לשרוד שתייה וארוחה הם גם אלו שמייבשים מאוד את השפתיים ומדגישים את החריצים בהן.

בעפרונות שפתיים דבק עם השנים שם רע, היות ונשים רבות נהגו להניח עפרון כהה משמעותית מצבע השפתון בתור תוחם- מה שיצר מראה לא מחמיא ומיושן. למרבה המזל השיטה הזו כבר כמעט פסה מן העולם וכיום מי שמבינה באיפור יודעת שאין להשתמש בליפסטיק, במיוחד אם צבעו עז, מבלי להניח בתור בסיס עיפרון שפתיים.

אז איך זה עובד?
ראשית, אין חובה להשתמש בעפרון השפתיים דווקא בתור תוחם אלא ניתן ואך רצוי למלא איתו את כל שטח השפתיים. כך לא תצטרכו להניח את העיפרון באופן מדויק, שכן לאחר מכן בכל אופן תעברו עליו עם שפתון ותעניקו חיזוק עמיד למוצר שיונח מעליו.

ישנם עפרונות שפתיים עמידים שאינם מייבשים את השפתיים והם מאוד מומלצים לשימוש גם במילוי כל שטח השפתיים. יחד עם זאת, כדי להבטיח מריחה קלה כחמאה, תמיד מומלץ להניח בתור בסיס לעבודה "באלם מלחח" עבור אזור השפתיים.

באשר לסוגיה איזה צבע לבחור עבור העיפרון והאם מוכרחים להתאים אותו לגוון של הליפסטיק, התשובה איננה חד משמעית. ניתן לבחור גוון דומה עד כדי זהה אם רוצים לשמר את הגוון המדויק של הליפסטיק, אך אפשר גם לבחור צבע מעט שונה בתור בסיס וכך באמצעות הנחת הליפסטיק מעל, ליצור שילוב חדש ומפתיע.
 



עמוד זה נצפה: 493 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור