חיפוש באינדקס עסקים

איך לטפל בנזקי שמש בעור הפנים?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 יוני 2018

איך לטפל בנזקי שמש בעור הפנים?

טיפול לייזר מניעתי לשיפור העור מנזקי השמש

בחודשי הקיץ החמים, השמש הים תיכונית-ישראלית אשר פוקדת את ארצנו הקטנטונת, הופכת להיות מעצם נעים וחמים לאחד הגורמים הבעייתיים והמסוכנים לעור הפנים. קוראים לזה- פיגמנטציה. אותם כתמים חומים הנוצרים אט אט על אזורים שונים בגופנו מבלי שבכלל התכוונו, בעקבות החשיפה הרבה לשמש.

 

דר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור צילום דרור איתן (6)

ד"ר להבית אקרמן,  מומחית לרפואת עור בשירותי בריאות כללית ובעלת שלוש קליניקות פרטיות לטיפולי עור, מובילה במרפאתה את השיטה החדשנית לטיפול בפיגמנטציה על עור הפנים הכוללת שילובי טכנולוגיות ובעיקר את השם החם בשוק- טיקסל (tixel). חשוב לציין כי לא מדובר בבעיה רפואית, חלילה, אלא בבעיית אסתטיקה.

שיטת הטיקסל (tixel) – מערכת תרמית רב- נקודתית חדשה להצערת העור בפטנט טכנולוגי של חברת navoxel. המערכת פועלת בטכנולוגיית TMA המבוססת על חום טבעי ללא קרינה. הטיפול מופחת כאב ללא אלחוש וזמן ההחלמה מהיר. השיטה הינה באישור משרד הבריאות, ניתן לטפל בה במגוון רחב של אזורים בגוף החל מעפעפים, צוואר, מחשוף וכאלה בגב והטיפול אינו פולשני .

שיטה חדשנית זו הינה פיתוח ישראלי אולם נחשבת להיט בעולם כולו, מאפשרת לטפל ביעילות ובדייקנות בבעיות שונות במקרים שקודם נדרשנו לטיפול הרבה יותר מסובך ואינה מלווה בתופעות לוואי. הרעיון הענק מאחורי השיטה הוא לקחת אנרגיית חום שפועל במהירות עצומה – כך שזה מתחת לסף הכאב. בגלל שלא מדובר בלייזר אלא באנרגיה חשמלית – הטיפול לא כרוך בהחלמה ובתופעות לוואי.

השיטה מטפלת בנזקי שמש וגיל – הגורמים עם השנים לעורנו לאבד מחיוניותו. אנו מתחילים להבחין בקמטים וקמטוטים ולהראות מבוגרים יותר. כמו כן ניתן באמצעות השיטה לטפל בצלקות, בצלקות אקנה ובסימני מתיחה. מערכת הטיקסל יוצרת מהפכה בעולם האנטי אייג'ינג. מעתה , ניתן להשיב לעורנו את המראה הצעיר והזוהר.

ד"ר להבית אקרמן על פיגמנטציה: "פיגמנטציה זה בעצם הופעה של כתמים המכילים את פיגמנט המלנין. הסיבות לכך רבות ומגוונות – ובהתאם לכך יש להתאים את סוג הטיפול לבעיה. לא כל הכתמים מטופלים באותה הדרך- ולכן חשוב מאד להגיע לאבחון ולהתאים את הטיפול הנכון לבעיה הנכונה. יש כיום שלל אפשרויות טכנולוגיות לטפל בפיגמנטציה – לייזר, גלי רדיו, קרני אור וכן כעת גם הטיקסל.

טיפול בטכנולוגיה לא מתאימה, עלול אפילו לגרום להחמרה במצב ולכן חשוב מאד שהמטפל יידע ויבין את מהות הבעיה ומהו הטיפול האידאלי עבורה. תוצאות הטיפול תלויות בבעיית הפיגמנטציה. כשמדובר בכתמי שמש מסוג נמשים או נמשים של הגיל הטיפול יעיל ביותר. לרוב ניתן להשיג העלמה של רוב הכתמים בשילוב טכנולוגיות האור (IPL) וגלי רדיו. בממוצע מדובר בסדרה של כשלושה עד ארבעה טיפולים במרווחים של ארבעה שבועות. הטיפול פשוט, מהיר, אינו משבית את המטופל, וההחלמה ממנו מהירה".

טיפול לייזר מניעתי לשיפור העור מנזקי השמש באידובת דר להבית אקרמן צילום יחצ (1)

טיפול נוסף לשיפור העור מנזקי השמש, הוא טיפול האלמה קיו.
אלמה קיו הינו לייזר מסוג ND-YAG – מבית אלמה לייזרס. מדובר בלהיט חדש לטיפול בבעיות פיגמנטציה ומיצוק העור. הטיפול מאפשר לקרן האור של הלייזר לחדור לעומק מבלי לפצוע אותו ולהיקלט ע"י הפיגמנט החום בלבד. היתרון העצום של השיטה הוא טיפול ממוקד בכתמי פיגמנטציה עמוקה ללא פציעה של העור כלל. (פציעה של העור עלולה לעיתים להחמיר פיגמנטציה). לרוב נדרשת סדרת טיפולים על מנת לקבל תוצאות המשתמרות למספר שנים. על מנת לקבל תוצאה אופטימלית רצוי בבעיות של פיגמנטציה וכתמים לשלב מספר טכנולוגיות.

מדובר בטיפול חדשני וקיימים מספר מכשירים בודדים שלו בארץ. קרן הלייזר הייחודית מאפשרת לטפל בו זמנית גם בבעיות של פיגמנטציה וגם במיצוק העור וקמטים.

טיפול לייזר מניעתי לשיפור העור מנזקי השמש באידובת דר להבית אקרמן צילום יחצ (3)

טיפול נוסף ויעיל לגוון עור אחיד ללא כתמים הוא טיפול הבהרה.
טיפול הבהרה מתאים לכל אחד ואחת הסובלים מגוון עור לא אחיד ומכתמים שונים בעור ובפנים הנגרמים מסיבות תורשתיות, חשיפה לשמש, תזונה לקויה ועוד.
מטרת הטיפול ליצור גוון אחיד, צעיר ובריא לאורך זמן תוך הבהרה והעלמת כתמים קיימים והימנעות מהיווצרות כתמים חדשים.
על ידי טיפולי ההבהרה המבוצעים על ידי קוסמטיקאית רפואית בהתאמה מקצועית של תכשירי הבהרה איכותיים הפעילים בהתאם לסוג הכתם ועומקו, ניתן לבצע קילוף של הכתם והחדרה של חומרי הבהרה המייצרים את הפיגמנט ובכך גורמים לעיכוב התפתחות הכתם ופירוקו בהדרגה.
במרכז לטיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה של קרנית מלמד ניתן לבצע את טיפולי הבהרה ומגוון טיפולי פנים אחרים מתקדמים.

טיפול לייזר מניעתי לשיפור העור מנזקי השמש באידובת דר להבית אקרמן צילום יחצ (2)



עמוד זה נצפה: 920 פעמים

כתבות קוסמטיקה טיפוח

אני מאשר/ת קבלת דיוור