חיפוש באינדקס עסקים

איילת זורר, משה פרץ, טהוניה ופאולינה בקיסריה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 אוקטובר 2013

הכוכבת  ההוליוודית,  איילת זורר,  המשמשת זו העונה השביעית כפרזנטורית של מותג האופנה גולברי, הגיעה לשבוע ימים בלבד לישראל, לרגל תצוגת האופנה המסורתית של החברה  הנערכת מידי שנה  באמפיתיאטרון בקיסריה.
האירוע נערך אתמול בערב (יום שני ה- 30.9), אליו הוזמנו כ – 4,500 מובילי דעת קהל, סלבס, אנשי עסקים, בכירי המשק ואצולת הממון הישראלית.

זורר אשר נחתה היישר לסוויטה מפוארת, במלון על חוף ימה של ת"א, התארגנה לתצוגת האופנה לסתיו-חורף 2013/14 של גולברי, יחד עם צוות של 55 אנשי מקצוע שנערכו  להכנת 45 דוגמניות מובילות מהארץ ומהעולם.

בשעה 20:00 נטהוניה רובל ופאוילנה אלברשטיין מ"האח הגדול"|פתח מתחם ה VIP אליו הוזמנו על השטיח האדום סלבס, ידוענים ומובילי דעת קהל שנהנו מקוקטייל אופנתי ובר משקאות ענק. במסגרת המינגלינג  נרשם מפגש פסגה בין איילת זורר לזמר והיוצר משה פרץ.זורר סיפרה לפרץ שהגיעה לישראל לפרק זמן קצר ורגע לפני החזרה להוליווד היא תצעד על השטיח האדום בירושלים, בפרמיירה של סדרת המתח והאקשן החדשה "בני ערובה" שתשודר בקרוב בערוץ  10, בה היא מגלמת את יעל, מנתחת בכירה ומוערכת שניצבת מול דילמה גורלית ומוסרית. זורר כמובן תלבש לאירוע שמלת ערב של גולברי, שעוצבה במיוחד בשבילה. 
לאחר שזורר פתחה את התצוגה בנאום מרגש  עלו על הבמה זו אחר זו גם  הנשים היפות מהעונה האחרונה של "האח הגדול" : טהוניה רובל ופאולינה אלברשטיין, שלא ממש הסתדרו כשהן חיו באותו בית מצולם אך הפעם הן שיתפו פעולה לצד אושיות מנוסות כמו יעל רייך, אניה מרטירוסוב, שביט ויזל ועוד…

הגיעו לצפות מקרוב בתצוגה: שלומי קוריאט עם רעייתו אורית, ליאור כלפון, אירית רחמים, יאנה גור, דפנה שחר הנמצאת בחודש השישי להריונה, פנינה רוזנבלום הגיעה עם  הבעל רוני סימנוביץ ,מאיה קרמר,ניקי גולדשטיין,  אלין לוי, דיירי האח הגדול: דורין סגול, איתי וולך, אבי לוי וביז’ו. נטע דנינו זוכת "הרווק", חני נחמיאס, דליה מזור, שרון איילון, נעמה קסרי,ג’קי אזולאי, אמירה בוזגלו, שיר אלמליח, ליאן פשביין, מאיה מרום האקסית של אייל גולן, אופיר בן שטרית, ועוד…

כמו כן הוזמנו לאירוע ע"י משפחת גולברי  50 משפחות מעמותת "אור למשפחות" – עמותה למען הורים ששכלו את ילדיהם במערכות ישראל.
איילת זורר בתצוגת האופנה של גולברי

אלין לוי מימין, מאיה מרום ונטע דנינו משמאל

מימין שלומי קוריאט משמאל פנינה רוזנבלום

מימין מאיה קרמר, משמאל דפנה שחר

מימין ליאור כלפון, משמאל חני נחמיאס ודליה מזור

מימין יאנה גור משמאל אירית רחמים ואמירה בוזלגו
  צילום אסף לב



עמוד זה נצפה: 466 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור