חיפוש באינדקס עסקים

איזה דוגמנית מככבת כנערת הומלס?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 מרץ 2014

בימים אלו עולה אתר הומלס עם קמפיין חדש לרגל השקת אתר ולוגו חדשים, בו מככבת הדוגמנית- שחקנית- זמרת חן יאני, בשלל דמויות נשיות וגבריות.

הסרטון שצולם בטכניקת Stop Motion מציג את יאני רוכבת על אופניים בשדרות רוטשילד כשלאורך נסיעתה היא נתקלת באנשים שנותנים הצצה לרוחב השירותים שאתר הומלס מספק. בין הדמויות: אופנוען- שמוכר את האופנוע, איש עסקים עם אייפד שנקנה דרך הומלס, טבח שמצא עבודה דרך רסטלס-הומלס, גורי כלבים שמוצעים למסירה באתר ועוד. הפרסומת ננעלת כשיאני מגיעה לדירת רווקות שכורה שמצאה דרך האתר בו הריהוט כולו נקנה דרך הומלס, פוגשת את השותפה פזית שגם אותה היא משחקת ומבשרת: ’הומלס- בדיוק מה שחיפשתי’. הקמפיין נוצר ברוח האתר: הכל נמצא במקום אחד, מה שנדרש לריהוט הבית ומעבר לו.

הומלס מספק מידע עדכני, מהימן ומקיף ממגוון עולמות תוכן: חוגי העשרה, חיפוש בעלי מקצוע, דירות והצעות נדל"ן, הצעות עבודה בארץ ובחו"ל, מוצרי יד שנייה, רכבים להשכרה ומכירה, הובלות, ייעוץ כלכלי ובלעדית בהומלס: לוח Restless- זירה להצעות עבודה בתחום המסעדנות ובתי הקפה.

הבחירה ביאני לא מקרית שכן היא מסמלת את חזונו של האתר להיות ורסטילי, אמן בכמה תחומים, בלוק אורבאני שיק ובחדשנותו, שכן בדומה ליאני שהחדירה לישראל השמרנית את הלוק הגברי- נשי, כך הומלס היה הראשון לזהות את צורכי השוק והקים אתר לוחות מקוון. 
 



עמוד זה נצפה: 394 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור