חיפוש באינדקס עסקים

אדריאנה פרננדז – בגדי ים קיץ 2011

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 אפריל 2011

אדריאנה פרננדז - בגדי ים קיץ 2011המותג ADRIANA-FERNANDEZ – אדריאנה פרננדז, הוא אחד משלושת מותגי בגדי הים המובילים בברזיל ושם דבר ביבשת דרום אמריקה כולה. המותג הוקם בשנת 1995 על ידי המעצבת הארגנטינאית אדריאנה פרננדז ומציג קולקציות ייחודיות, מרהיבות ואופנתיות.

בגדי הים של ADRIANA-FERNANDEZ מעוצבים באופן בלעדי על ידי המעצבת אדריאנה פרננדז. אדריאנה, ארגנטינאית המתגוררת בברזיל כבר 15 שנים, הגיעה לברזיל במטרה להגשים את חלום הילדות שלה – להיות מעצבת אופנה.

תוך זמן מה, ולאחר עבודה קשה, הצליחה אדריאנה לפתח את המותג שלה ולהפוך אותו לאחד ממותגי בגדי הים המובילים בברזיל.

לאורך השנים הקפידה אדריאנה לשמור על עיצובים ייחודיים ואופנתיים, תוך מתן דגש לאופי ולסטייל הייחודי שלה. פרננדז מוצאת את מקור השראתה באומנות, בגדי הים הם יצירות ייחודיות שמתוכננות בקפידה והיא מקפידה לתפור את בגדי הים שלה מהחומרים האיכותיים ביותר.

הדגמים נתפרים בתפירה כפולה ומבדים מסנני קרינה. בגדי הים משופעים באלמנטים רבים כגון אבנים, אבזמים שרשרות ועוד.

    
אדריאנה פרננדז - בגדי ים קיץ 2011הבדים מגיעים ממפעל הבדים המוביל בברזיל ומיוצרים ע"פ הדרישות הקפדניות של המעצבת, כאשר כל שנה מיוצרים עבורה הדפסים ייחודים, ודיטיילים בעבודת יד עבור הקולקציה.

ADRIANA-FERNANDEZ מציגה בכל שנה קולקציה המורכבת מקו קלאסי ויוקרתי וקו צעיר אשר מורכב מקשת צבעים נועזת ומהדפסים ייחודיים ומרהיבים. בגדי הים של אדריאנה מאופיינים בגזרות מחמיאות מאוד, קלאסיות ואופנתיות. הוא מוגדר כבגד ים אופנתי ולא ספורטיבי, וממותג כאיכותי ויוקרתי.

בגדי הים של אדריאנה פרננדז משווקים בברזיל, ארה"ב, צ’ילה, אוורגואי, ארגנטינה, מכסיקו, ספרד, צרפת, איטליה וישראל.

המותג כבר כבש בסערה את כוכבות הוליווד ומככב מעל דפי המגזינים המפורסמים בעולם. את מותג בגדי הים ADRIANA-FERNANDEZ מיובא לישראל על ידי חברת בראון מוזס משנת 2006.

לחברה זיכיון עולמי למותג והיא מתכננת להפיץ אותו ברחבי העולם. ולהמשיך את התנופה האדירה של ADRIANA-FERNANDEZ.

את הקמפיין הישראלי מובילה הדוגמנית נטלי דדון.

 

אדריאנה פרננדז - בגדי ים קיץ 2011

אדריאנה פרננדז - בגדי ים קיץ 2011
אדריאנה פרננדז – בגדי ים קיץ 2011



עמוד זה נצפה: 376 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור