חיפוש באינדקס עסקים

אדידס מציגה את קולקציית אדידס Originals לסתיו חורף 2010/2011

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 נובמבר 2010

 

השנה מציע Originals ליין רחב במיוחד של סניקרס – גרסאות למודלים האהובים והקלאסיים של אדידס מהווים את פסגת קולקציית Originals לעונה הבאה. המודלים הקלאסיים עוצבו אדידס מציגה את קולקציית אדידס Originals לסתיו חורף 2010/2011מחדש כדי ליצור היבט ייחודי לסניקרים הכל כך ידועים ואהובים של אדידס". גזרות מפורסמות כגון SUPERSTAR, SAMBA, FORUM, STAN SMITH קיבלו פירוש חדש, תוך הוספת עכשוויות וליטוש לעיצובים המודרניים. יחד עם זאת, הלוק הקלאסי נשאר כחלק קבוע בקולקציה.
בנוסף מציע המותג, תחת המטריה של התווית SOFTWEAR, הנעלה חדשנית שעושה שימוש באריגים טכניים, וחומרים אולטרה – קלים, המעניקים רמה חדשה של נוחות ועיצוב עתידני.

קולקציית הסניקרס כוללת דגמים צבעוניים שונים עבור גברים ונשים. הבולט מבין הדגמים הנו BASKETBALL MID SOFTWEAR לגברים שעיצובו שואב השראה מהעבר והעתיד גם יחד. הדגמים לנשים הם:
SOFT JUMP  ו-SOFT RUNNER בהשראת מנעלי הריצה והכדורסל של שנות ה-80 וה-90 – אך בתוספת ליטוש נשי ויחד עם זאת – טכני.

התוספת העדכנית ביותר לאדידס Originals – ליין 039 A – בלו לייבל שהושק לראשונה בקיץ שעבר–וממשיך לסתיו/חורף 2010. הליין כולל פריטי ביגוד והנעלה עדכניים ובוגרים יותר של Street wear. ההשראה של "בלו לייבל " לעונה אדידס מציגה את קולקציית אדידס Originals לסתיו חורף 2010/2011זו היא חופשות חורף מסורתיות והפריטים מאופיינים בגראפיקה אקסצנטרית יחד עם לוק מתוחכם ונקי, תוך מיתוג מוצנע.
מספורט לרחוב, מנשי לנוח – הקולקציית הנשית של אדידס אוריג’ינלס , Sleek, מטמיעה היבטים מודרניים שונים, יחד עם סגנון מקורי ואותנטי.
קולקציה זו מאפשרת לנשים לבטא את המקוריות שלהן בדרכן. קו איכותי אך שובב המכונה RELACE, במסגרת הלייבל  Women’s Select, פותח בפני הנשים את אפשרויות הביטוי האישי על ידי שימוש בשרוכי הנעליים כאלמנטים, הן בהנעלה והן בביגוד. קו ה- RELACE כולל קלאסיקות מפורסמות כגון SUPERGIRL TRACKTOP, וסגנונות הנעלה מפתיעים, כגון  RELACE MID , RELACE BOOT, ששניהם מצוידים בשרוכים ועיניות, לגיוון הסטייל.

בחורף שעבר הושקה באדידס אוריג’ינלס קולקצייה קטנה בשם OT-tech. קולקציה זו מוסיפה לצמוח ולהתרחב – בהשראת ביגוד הרחוב היפני.
OT פירושו " Originals טוקיו": המיזוג של נכסי אדידס Originals עם סגנונות לבוש רחוב בטוקיו, הביא לקו ביגוד, הנעלה ואביזרים המציעים עיצובים נקיים עם מגע טכני – ובעונה זו גם עם גראפיקה חורפית.

כמו כן מושקים במסגרת קולקציית הסתיו חורף של אוריג’ינלס ליין שיתוף הפעולה לגברים עם מותג הקטנועים האיטלקי המפורסם "וספה", אוסף החליפות בהשראת אתלטיקה קלה adicolor וגרסאות אופנתיות ושובבות לילדים adikids.



עמוד זה נצפה: 402 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור