רשת האופנה קסטרו משיקה את קמפיין חורף 2008/9 בכיכובם של השחקנית גל גדות והדוגמן יונתן ווגמן. יפעת קרני סמנכ”ל השיווק של קסטרו מסרה כי: “קמפיין חורף 2008/9 ממשיך ומפתח את הקו התקשורתי הייחודי של קסטרו, ומציג את החורף המסעיר הצפוי לאנשים עם תשוקה. סרט הפרסומת מספר על השינוי המפתיע שמתרחש בזוגיות של גל ויונתן ובסיטואציה סביבם, כתוצאה מכך שהם מתמסרים לתשוקה האמיתית שלהם. גם הפעם לבגד של קסטרו תפקיד מרכזי בנקודת המפנה בעלילה שיוצרת את השינוי. כמו כן, עולה אתר האינטרנט החדש של קסטרו המאפשר לגולשים אינטראקציה עם פריטי קולקציית החורף המתעדכנים לאורך כל העונה בהתאם לכניסתם לרשת בכל יום. באתר, כל גולש יוכל לחוות את המגוון העשיר של קולקציית קסטרו באמצעות ממשק משתמש ידידותי המאפשר מידע מפורט על המידות, הצבעים ותקריבי הדיטיילים של כל פריט”.
קסטרו – קמפיין חורף 2008/9. צילום: אלירן אביטל.