חיפוש באינדקס עסקים

TO GO- נעליים בקולקציית חורף 2012

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 נובמבר 2011

מורן אטיאס פרזנטורית TO GOהקמפיין ילווה במהלך אינטראקטיבי מושקע הכולל מדריך סטיילינג ייחודי ושימושי ללקוחות באתר המכירתי של הרשת!

קמפיין האופנה של רשת נעלי TO GO הינו קמפיין משולב ויכלול פרסום בטלוויזיה בערוצים2 , 10, 24, שלטי חוצות בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ כולל איילון, תל השומר, קניון הנגב ועוד, מודעות במגזיני הלייף סטייל ובאנרים ופעילות באתרי האינטרנט המובילים.

בנוסף TO GO מציגה את ה-"Look Book", מדריך הסטיילינג האינטראקטיבי באתר האינטרנט של החברה, הנבנה בהתאם לאסטרטגיית הרשת המאמינה כי הלוק נקבע על ידי הנעל, ומסייע ללקוחה לבנות לוקים רלוונטיים להשגת המראה הרצוי במהלך כל שעות היום.

המדריך מציג 6 קטגוריות לבוש ולוקים – לעבודה, קז’ואל, למסיבה, שמלות, מכנסיים וחצאיות, כשבכל קטגוריה מוצגות שלוש מערכות לבוש שונות המתאימות ללוק עם מגוון דגמים שונים של נעליים, המראה כי באמצעות שינוי הנעל ניתן לשנות את הלוק הכללי.
 
המדריך כולל למעלה מ-700 דגמים של נעלים לצד אביזרי אופנה שהרשת מציעה, כולל תיקים, ארנקים וחגורותרשת נעלי TOGO  מונה כיום 65 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים.

הרשת  פועלת על פי קונספט ייחודי של  VALUE FOR MONEY (עלות – תועלת) כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים בלמעלה מ-700 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב.  קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה מוחלטת פעמיים בשנה (חורף, קיץ) אך תוך כדי השנה מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות. הקולקציה מעוצבת בקפידה ע"פ המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו"ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם ועל פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו"ל.

מורן אטיאס פרזנטורית TO GO



עמוד זה נצפה: 340 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור