מותג האופנה TNT יוצא במהלך חדשני וייחודי, קטלוג אינטרנטי וחדשני הבא להחליף את הקטלוג המודפס. לאחר שבשנים האחרונות הפך האינטרנט לכלי שיווק מוביל ומרכזי שדרכו ניתן להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי ממוקד.
“קהל היעד של TNT הוא קהל צעיר המחובר באופן שוטף לאינטרנט ועל כן החלטנו להשיק קטלוג אופנה אינטרנטי המאפשר ללקוחות הפוטנציאלים שלנו להיחשף לפריטי האופנה של TNT בצורה הנוחה ביותר בעל עת שיירצו בכך ובנוסף לזכות בהנחה של 20% על סט ביגוד מועדף”, מסר מיכה הוניגמן מבעלי האופנה TNT.
“מדובר במהלך חדשני המבסס את מדיית האינטרנט כמובילת קשר עם הלקוחות הפוטנציאלים של הרשת. קטלוג אופנה אינטרנטי מאפשר לגולשים להיחשף לפריטי הקולקציה באופן שוטף, הוא לא נזרק וכמובן שקטלוג אופנה אינטרנטי מאפשר עדכונים וחשיפה שוטפת ללא הגבלת זמן ותוכן” מסרה אריאל גלר מנהלת לקוחות בחברת ARC אינטראקטיב.
צילום: יניב אדרי.