רשת האופנה ml תשיק במהלך החודש הקרוב את הקולקצייה החדשה לאביב קיץ 2008. את השקת הקולקצייה ילווה מסע פרסום נרחב שיתפרש על מגוון צורות המדיה השונות החל בפרסומות הטלוויזיה דרך קטלוג שיופץ בכ-100 אלף עותקים ופירסומים בעיתונות הכתובה ועד לאירועי יח”צ מתוקשרים.
תסריט סרטי הפרסומות של ml מתבסס על האסטרטגיה הפרסומית של החברה: אשת המותג ml, מצליחה לבלבל את כל הגברים גם קריינים מקצועיים וידועים כמו גיל קומר, כאשר היא עוברת במקרה באולפן רדיו.
זוהי הפרסומת הראשונה של גיל קומר בטלוויזיה, לעומת מאות פרסומות שבהן השתתף כקריין ברדיו ובטלוויזיה.
אבי מלכה, הבעלים של רשת ml מסר: “ההחלטה להשתמש בנועה תשבי במסע הפרסום של המותג ml נשים הגיעה לאחר שבמסגרת סקרים ומחקרים שערכה הרשת בשנים האחרונות, גילינו שנועה תשבי מזוהה עם המותג למרות ששימשה פרזנטורית רק במשך שנה. במחקרים שערכה הרשת בקרב קהל היעד עולה כי נועה נבחרה לפרזנטורית האהודה ביותר בעשור האחרון”.
עוד מסר מלכה כי במהלך העונה תתמוך ml באירועים ופעילויות מיוחדים בשילוב עם נעה תשבי הפרזנטורית של ml, אשר באמצעות הפעילויות ייצור המותג הד תקשורתי רחב.
Ml – קולקציית אביב קיץ 2008
פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 מרץ 2008
עמוד זה נצפה: 493 פעמים