חיפוש באינדקס עסקים

COLOR CLUB – משיקה קולקציית לק צבעונית וחדשה

פורסם מאת: בתאריך: 2 יוני 2013

COLOR CLUBCOLOR CLUB - משיקה קולקציית לק צבעונית וחדשה מציינת 30 שנות תמיכה בקהילה הגאה ומשיקה קולקציית לק תחת הסלוגן: Live Your Life In
Color

ביום שבת, 28 ביוני 1969 פשטה משטרת ניו יורק על "סטונוול אין"  בר קפה של הומואים בגריניץ’ וילג’ מנהטן , ניו יורק והציתה גל מהומות ספונטני, חסר תקדים של הומואים, לסביות, וטרסג’נדריות נגד ההומופוביה והמדיניות האלימה של המשטרה והעירייה.

אירועי סטונוול היו למעשה הפעם הראשונה שבה חברי הקהילה הלהט"בית התקוממו באופן מאורגן נגד האפליה על רקע נטייה מינית וזהות מגדרית. המהומות נחשבות כיום כנקודת ציון בתולדות המאבק לזכויות להט"ב. זו הייתה הפעם הראשונה בה הומואים, לסביות, ביסקסואלים וטרנסג’נדריות התקוממו באופן מאורגן כנגד התעמרות שלטונית על רקע נטייה מינית וזהות מגדרית. המהומות החלו תהליך שהביא בעשרות השנים שמאז, למהפך במעמדם החוקי והחברתי של להט"בים בעולם המערבי
שנה לאחר המהומות, התקיים בניו יורק מצעד הגאווה הראשון, ומאז בכל שנה במהלך חודש יוני מתקיימים ברחבי העולם בערים הראשיות מצעדי גאווה.

מותג גאה
מאז השיק מותג הלק הניו יורקי "קולור קלאב"  לראשונה בשנות ה-80 של המאה שחלפה את קולקציות הלקים שלו הוא  אימץ בחום את הקהילה הגאה בשלל פרסומות בניחוח עליז.

COLOR CLUB - משיקה קולקציית לק צבעונית וחדשהמדי שנה ולקראת אירועי הגאווה משיק המותג, קולקציית לק גאה וייעודית שגווניה בהשראת גווני דגל  הגאווה. מדי שנה משתנים הצבעים ברמת חוזק הפיגמנט ובמרקמן, כמו מבקשות לציין את תמיכתו של המותג הצעיר במאבק הגאה. הדגל,  שעוצב על ידי גילברט בייקר נועד לסמל את הגאווה של הקהילה הגאה. מקורו של הדגל  עליו מתנוססים 6 מצבעי הקשת (מלמעלה למטה: אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול וסגול) בארצות הברית והוא מופיע בכל מצעדי הגאווה, במחאות ציבוריות של להט"בים וכן על בתי עסק/ מוצרים הפונים לציבור זה, ברחבי העולם.

"קולור קלאב הייתה הראשונה שהתחייבה לקהילה הגאה והשיקה פריט גאה באופן תדיר רק לה מדי שנה לקראת אירוע הגאווה", אמרה הרייט רוז, מבעלות המותג .
מחיר: 29 שקל , בסניפי רשת "נייל סטודיו" ובמכונים המקצועיים ברחבי הארץ.

גאווה 2013
China Glaze –  חביב סלבריטאיות הוליווד מלוס אנג’לס מציע לקראת ציון אירועי הגאווה (שבוע האחרון של יוני) פלטת גוונים שנשאבה ישירות מדגל הגאווה.

מותג הלק האמריקאי צ’יינה גלייז ידוע במעורבותו החברתית בנושאים מגוונים: קידום אג’נדה ירוקה הפועלת לקידום נושאי איכות הסביבה, העלאת המודעות לחקר הסרטן לסוגיו השונים, קידום מעמדה של הקהילה הלהט"ב וכדומה.
השנה כאמור בחר המותג סמוך לציון אירועי הגאווה העולמיים להשיק קמפיין תומך מודעות בדמות אקסטרווגנטית אשר ציפורניה ושפתיה מעוטרות בצבעונות ססגונית ונוכחות בהתאמה מלאה לצבעי הדגל הרשמי של הקהילה החד –מינית כמו מבקשת להביע מחאתה הנחרצת כנגד גילויי הומופוביה.

COLOR CLUB - משיקה קולקציית לק צבעונית וחדשה

השפתיים מייצגות את חופש הביטוי והזכות הלגיטימית של כל אדם ואדם להביע דעתו ועמדתו, הציפורניים מסמלות את מאבקה של הקהילה על שמירת זכויותיה הבסיסיות.

הקמפיין עומד לרשותם של 84 נציגויות צ’יינה גלייז ברחבי תבל ובמקביל מוצעת פלטת גוונים תואמי הדגל למכירה בכל מדינה ומדינה.

COLOR CLUB - משיקה קולקציית לק צבעונית וחדשה



עמוד זה נצפה: 135 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור