חיפוש באינדקס עסקים

BURBERRY בניחוח חושני וכובש

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 נובמבר 2011

  BURBERRY BODY- הבושם החדשהבושם החדש בעל ניחוח מפתה וסקסי, בדיוק כמו הגוף העירום, הולם את האישה המתוחכמת, העכשווית – זו שיודעת לתרגם אופנה לניחוח.

מותג הבישום הבינלאומי המוביל BURBERRY משיק לראשונה את BURBERRY BODY, בושם אייקוני בעל ניחוח נצחי, דומיננטי ונשי, המתאים לאישה החושנית והמתוחכמת. 
כריסטופר ביילי, מעצב הבית של מותג האופנה המוביל BURBERRY:" BURBERRY BODY מתרגם את האופנה שלנו לכדי ניחוח. הבושם מגלם את כל צדדיו של המותג שלנו – המוסיקה שאנחנו אוהבים, הקולקציות האחרונות,  והקהילות החברתיות שאנחנו פועלים בהן. כולנו נרגשים מאד מבושם החדש".

BURBERRY BODY  – הניחוח
זהו הניחוח החושני והנשי ביותר עליו עבדו בבית BURBERRY מעולם, וכוחו בכך שהוא מתאים לנערות ולנשים בשלות גם יחד. כל אישה מודרנית ומתוחכמת תמצא בו הד לניחוח קליל, אלגנטי ונשי, בדיוק כמו מעיל הטראנץ’ של ברבארי – עוטף את הגוף באופנתיות נצחית.
הניחוח של BURBERRY BODY, נפתח בתווי  הפרזיה, אבסנט ירוק (לענה) ואפרסק. תו הלב מתפתח עם  ורד, איריס ואלגום ( סאנדלווד) ואקורד הסיום הקלאסי ומלא עוצמה עם מרכיבי  קאשמיר, מאסק, אמבר ווניל היוצרים נוכחות ממגנטת.


BURBERRY BODY -הבקבוק
מעצב בית האופנה, כריסטופר ביילי, עיצב את הבקבוק הייחודי – השוכב.  לנגד עיניו של המעצב עמד גוף האישה, זו שהסירה מעצמה את מעיל הטראנץ’. הבקבוק מלוטש כיהלום, עם פאות חתוכות, שהבושם היוקרתי משתקף בהן בגוון עירום, חשוף . "ההשראה לעיצוב",, אומר ביילי, "הייתה מבנים ארכיטקטוניים, מגדלים עם צורת משושה מזכוכית, שמשווים למבנה כולו מראה של אבן קריסטל". להשלמת המראה היוקרתי הוסיף ביילי
. חריתות זהב וורוד, על צבעי הגוף. ככה גם נראית קולקציית 2012/2011 של ברברי: משחקים של ניוד, ורוד עדין וזהב. הבקבוק ארוז כתכשיט יוקרה, עטוף בבד קטיפה.

BURBERRY BODY – הפרזנטורית
את הבושם מציגה השחקנית ודוגמנית העל, רוזי הנטינגטון וייטלי המשקפת את היופי הבריטי הקלאסי הטיפוסי. הנטינגטון נבחרה לראשונה להוביל את קמפיין BURBERRY הבינלאומי בקולקציית סתיו חורף 2008 ומאז היא משמשת כ הפרזנטורית של המותג.  "הנטיגטון", כוכבת הלהיט הקופתי "הרובוטריקים", "היא בחירה טבעית לבושם", אומר כריסטופר ביילי, "יש לה סגנון ואלגנטיות טבעיים, שמשתלבים ביופי עוצר נשימה. בדיוק כמו ערכי המותג".

רוזי הנטינגטון וייטלי ל- BURBERRY 



עמוד זה נצפה: 323 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור