חיפוש באינדקס עסקים

קרוקר נותנים חסות ל-גריז

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 דצמבר 2007

קרוקר נותנים חסות ל-גריז – רשת אופנת קרוקר תעניק חסות ראשית לתוכנית הכישרונות החדשה גריז, של “רשת” שתחל בקרוב לשדר, בערוץ 2. במסגרת ההסכם שחתמה קרוקר עם רשת סכום החסות נאמד ב- 200 אלף דולר, הכולל גם הלבשת כל משתתפי התוכנית בבגדי המותג קרוקר. אופנת קרוקר נותנת חסות לתוכנית הטלוויזיה גריז

כמו כן תייצר חברת קרוקר ליין מיוחד של פרטי אופנה שעוצב למשתתפי גריז כמו: שמלות ערב, חגורות, חצאיות, טייצים ועוד. הליין המיוחד שיעוצב לתוכנית ישווק כסדרה מוגבלת ב-3 סניפי הדגל של הרשת. לדברי אתי לוי, מבעלי רשת קרוקר ישראל: “הערכים שמייצגת התוכנית כמו: אופנה, לייף סטייל, השקעה וניצחון הם הערכים המובילים את חברת קרוקר והם גם הערכים שאנו רוצים לשדר לצופים. אנו מאמינים שאחוזי הצפייה בתכנית יהיו גבוהים במיוחד, בעיקר בקרב צעירים אליהם החברה פונה”. עוד מסרה לוי כי השת”פ הינו פלטפורמה לפעילויות נוספות שתערוך קרוקר בהשראת התכנית כמו: חלונות ראווה בהשראת גריז, קולקציה במהדורה מוגבלת וכו’. התוכנית כישרונות החדשה גריז תתחיל ב- 04/01/08, במסגרתה יבחרו השופטים והצופים מי יככב בגרסה הישראלית של המחזמר גריז, שעתיד לעלות בישראל בשנה הבאה. ההפקה הבימאית תנוהל ע”י יהודה טלית, בעל הזכויות למחזמר בישראל. ההפקה הטלוויזיונית של רשת תנוהל בידי גיל הפקות שהפיק גם את רוקדים עם כוכבים וקצרים. חברת קרוקר ישראל נמצאת בבעלות דויד ואתי לוי. החברה מונה 30 סניפים ומגלגלת מחזור מכירות הנאמד בכ-100 מיליון שקל בשנה. קרוקר מהווה כיום 40% משוק הג’ינסים בישראל.



עמוד זה נצפה: 460 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]