חיפוש באינדקס עסקים

קמפיין טיזרים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 אוקטובר 2007

רשת האופנה לצעירים ולצעירות Z’MAM, יוצאת השבוע בקמפיין טיזרים רחב באינטרנט, בעלות של חצי מיליון ₪. הקמפיין כולל: באנרים בצורות שונות של טיזרים, קמפיין וידיאו ויראלי, עמוד נחיתה ובלוג, לגיוס וקידום מסיבי למועדון הלקוחות של הרשת. 1החברה תעלה את הקמפיין הטיזרי, הפצת הסרטון ברשת והבלוג, ותתמקד באתר הצעירים SHOX, באתר החברה ובאתרים נוספים שצעירים ובני נוער נוהגים לגלוש בהם.
קמפיין טיזרים
המטרה בקמפיין היא לעבות את מועדון הלקוחות הקיים של הרשת, תוך שימוש בטיזרים סקסיים ומסיבתיים, המתאימים לשימוש בערכים של בני נוער ברשת.  הטיזרים מגיעים בצורת באנרים בצבעים זוהרים, בולטים, בצורות ובגדלים שונים, כגון: שפתיים זזות, כיתובים זזים, סמל המותג ועוד, תחת סלוגן המשתנה מטיזר לטיזר: "נשק אותי להדפסת קופון" על השפתיים הזזות, "השלישי בחינם" על סמל המותג, "אתה יודע על איזה כפתורים ללחוץ", "אני יורדת מהר" ועוד. הטיזרים והבלוג יאפשרו לגולשים ליצור קשר עם ישיר עם המותג דרך אתר החברה ולפתח קשרים בינם לבין עצמם. כל הטיזרים מובילים לעמוד  נחיתה למילוי פרטים אישיים, המקנים את המבצע: חברות ללא עלות במועדון הלקוחות של הרשת ופריט שלישי בחינם.  לדברי אבי מלכה, בעלי רשת MAM’Z: "קהל היעד של המותג נע בין גילאי 15-27, כאשר חלק בלתי ניפרד מהפרסום נעשה דרך האינטרנט: אתר החברה ואתרים נוספים שצעירים נוהגים לגלוש בהם". לדבריו: "הטיזרים יאפשרו להגדיל את קהל הלקוחות של החברה, ובנוסף ייתנו פתח לגולשים קבועים ולגולשים חדשים כאחד, המשוטטים באתרים של צעירים ובני נוער, גם להיחשף אך המותג וגם ליהנות מהמבצעים שמציעה הרשת דרך הטיזרים"



עמוד זה נצפה: 194 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור