חיפוש באינדקס עסקים

קמפיין חדש לתכשיטי כלות וערב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 ינואר 2009

בימים אלה יוצאת חברת התכשיטים "אבגד", המובילה בישראל בתחומי יצור, יבוא, יצוא ושיווק אביזרי אופנה וחלקי תכשיטים, בקמפיין חדש לפרסום הקולקציה החדשה לתכשיטי כלות וערב. הקמפיין בעלות של חצי מיליון ₪, יעלה בעיתונות מקצועית וארצית.
את קמפיין התכשיטים של "אבגד" מובילות שלוש דוגמניות מסוכנות "יולי" המשלבות מראה ויופי שונה: אלה משקאוצן (22) זוכת תוכנית הריאליטי של ערוץ 10, "הדוגמניות 3", ומריה קוזקום (20) וקרין זפרני (28) לתחילת יום הצילומים שהתקיים על גדות הירקון התייצבו הבנות בשעה כמעט בלתי הגיונית – 04:00 לפנות בוקר. למרות מקצועיותן, מזג האוויר המקפיא היקשה על הדוגמניות הדקיקות שמדי פעם הגיעו להתחמם ליד הרדיאטור של ההפקה וכיסו עצמן בכל הזדמנות במעילים. הצילומים לשמלות הערב המשיכו לשמחתן בסטודיו של הצלם גל אלי.
במסגרת הקולקציה החדשה, מציעה חברת "אבגד" תכשיטים בעלי מראה קלאסי, בתולי ורך מחד ותכשיטים אקסטרווגנטיים ובולטים, בעלי נוכחות דומיננטית מאידך, זאת מבלי לוותר על הגלאם והנוצץ ביום החשוב.
אפי ברקול, מנכ"ל חברת אבגד מציין "מעצבי הבית יצרו קולקציה מרשימה הכוללת מגוון תכשיטים המתאים הן לכלה השמרנית והן לכלה הנועזת שלא חוששת להיראות דומיננטית. בקולקציה שרשראות, צמידים ועגילים עבודת יד, משובצים בפנינים ובקריסטלים מבית סברובסקי. שילוב האבנים בתכשיטים יוצר טקסטורה זוהרת ומרהיבה המעניקה לכלה העונדת אותם מראה יוקרתי וגדוש בסטייל".

קמפיין חדש לתכשיטי כלות וערב



עמוד זה נצפה: 130 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור