חיפוש באינדקס עסקים

ניקול ראידמן וילדיה נבחרו לקמפיין 2018

פורסם מאת: shai.barosh בתאריך: 6 מרץ 2018

ניקול ראידמן וילדיה נבחרו לקמפיין 2018

עקב הצלחת הקמפיין הראשון של ניקול ראידמן ושני ילדיה רשת גלי בחרה בהם לקמפיין נוסף

במהלך חודש מרץ תעלה רשת גלי קמפיין להשקת קולקציית אביב-קיץ 2018 בעלות של כ-3 מיליון ₪

ניקול ראידמן חתמה עם רשת גלי לעונה שנייה.

שני ילדיה ישתתפו אף הם בקמפיין.

ניקול רייאדמן וילידה הפרזנטורים של רשת גלי לקיץ 2018 צילום אלכס ליפקין

כל שכרם של ניקול וילדיה יועבר במלואו כתרומה אשר תתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים

אשת העסקים, הפילנתרופית ואושיית האופנה ניקול ראידמן (31) חתמה אמש על חוזה לעונה שנייה כפרזנטורית של המותג הישראלי, תוצרת כחול-לבן, רשת גלי.

כמו בעונה הקודמת, ראידמן תככב בקמפיין יחד עם ילדיה: מישל בת ה 7 וריצ'י בן ה 3,

במסגרת החוזה עבור הקמפיין, שכרם המלא של ראידמן וילדיה ייתרם במלואו ויתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים.
ילדיה של ראידמן יבחרו את בתי החולים והעמותות אשר ייהנו מהתרומה.

מימין לשמאל- ריצ'י ומישל ראידמן צילום אלכס ליפקין

היקף הקמפיין נאמד ב כ- 3 מיליון ₪, אשר חלקו מהווה את שכרם של ראידמן וילדיה.
הקמפיין יעלה בחודש אפריל, עם השקת קולקציית אביב-קיץ 2018 של רשת גלי.

הקמפיין מנוהל באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב, והוא כולל בין היתר: תשדירי טלוויזיה שיעלו בערוץ 12, ערוץ 13 וערוץ 14, בעיתונות ארצית, באינטרנט, ברשתות חברתיות, מגזינים, ובנקודות המכירה.

לדברי דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה בקבוצת בריל אשר בבעלותה בין היתר גם רשת גלי: "אין ספק שהקמפיין הראשון עם ניקול ראידמן היה מוצלח מאוד, זכיר ואהוד בקרב הציבור וכן העביר את המסר של חוזק וגודל המותג.
הקמפיין הקרוב מושקע אף יותר ואני בטוח שהוא לא ישאיר אתכם אדישים וכמובן יעלה חיוך על פניכם."

עוד הוסיף איתמר: "אנו שמחים שלניקול וילדיה חשוב לתרום את מלוא שכרם לטובת הקהילה.
עובדה זו מתחברת לערכי הקבוצה ומהווה חלק בלתי נפרד ממדיניות הקבוצה.

ניקול רייאדמן וילידה הפרזנטורים של רשת גלי לקיץ 2018 צילום אלכס ליפקין (1)

לדבריו: "קבוצת בריל תורמת לקהילה בדרכים רבות ושונות ובניהם שת"פ רחב וארוך טווח עם עמותת "גדולים מהחיים".
זכינו בפרזנטורית מוכשרת עם ערכים, אותם ניקול מעניקה לילדיה, הכוללים תרומה לקהילה ולנזקקים, זהו דבר שמרגש אותנו מאוד."

לדברי ניקול ראידמן: "שמחתי שחברת גלי בחרה בנו לקמפיין נוסף, עקב ההצלחה הרבה של הקמפיין הראשון.
זהו כבוד גדול עבורי ועבור ילדיי לייצג מותג ישראלי, תוצרת כחול-לבן.
יותר מכל, זו עוד הזדמנות טובה לתרום למען הקהילה סכום נכבד, ולהמשיך ולחנך את ילדיי להבין את חשיבות התרומה והתמיכה בקהילה.
אלו הם הערכים אותם חשוב לי להנחיל לילדיי וחשוב לי ביותר לחנך אותם לאור ערכים אלו.

אני מקווה שפרזנטורים נוספים ייקחו מאתנו דוגמא ויתרמו אף הם למען הקהילה ולמען הזקוק לעזרה, גם אם לא את הסכום המלא כמונו, אשמח אם כל אחד יתרום את חלקו למען האחר."

ניקול רייאדמן וילידה הפרזנטורים של רשת גלי לקיץ 2018 צילום אלכס ליפקין (1)

קבוצת בריל תעשיות נעליים בע"מ נוסדה בשנת 1988.
הקבוצה פועלת בתחום האופנה ועוסקת בעיקר בעיצוב אופנה, ייצור, ייבוא, רכש ושיווק קמעונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה אחרים.
הקבוצה משווקת את מוצריה באמצעות רשתות החנויות שהיא מנהלת ומפעילה ישירות ובאמצעות זכיינים: גלי, nine west , show off , anne klein , easy spirit , כל נעל סנטר, לי קופר וסולוג. בנוסף, הקבוצה מחזיקה יחד עם סקאל ספורט 50% מפעילות נאוטיקה וטימברלנד בישראל.

ניקול רייאדמן וילידה הפרזנטורים של רשת גלי לקיץ 2018 צילום אלכס ליפקין
גלי המובילה כרשת נעליים לכל המשפחה מונה כ – 70 סניפים ברחבי הארץ.
הרשת מציעה מגוון רחב של נעליים לכל המשפחה תחת קורת גג אחת , כולל מותגים בינלאומיים מובילים ביניהם: האש פאפיס, קאטרפילר , גאס , לי קופר, דוקרס ועוד .



עמוד זה נצפה: 168 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור