חיפוש באינדקס עסקים

נולדנו מוכנים לסתיו/חורף 2015-16

פורסם מאת: בתאריך: 16 נובמבר 2015

 קולקצית הנשים:

Wrangler מציגה קולקציית חורף של גזרות מושלמות ובדים משוכללים שישפרו לך את היום ויהפכו את הלילות שלך למהנים יותר. במיוחד לחובבות הדנים, Wrangler מציגה את ג’ינס Rain Ready וג’ינס Cold Ready לנשים. הקונספטים החדשים ומלאי ההשראה הללו של בד הדנים הופכים את הג’ינס האהוב לחסין מים או חם במיוחד ומהווים את השילוב המושלם בין שימוש ואופנה.
 
המסר של Wrangler הוא Born Ready ועל ידי לבישת הג’ינסים, החולצות והז’קטים מבית Wrangler, אתן יכולות להרגיש מוכנות לכל דבר והכול תודות לחדשנות המשולבת בעיצוב מסוגנן.
 
קוקלציית הנשים של Wrangler
 
קולקצית הגברים: 
 
Wrangler מציגה את קולקציית Born Ready – נראים טוב, עובדים קשה. Wrangler נולדה מוכנה (Born Ready) מאז 1947 עם שילוב בין סטייל איכותי ופונקציונאליות יצירתית כבר מהג’ינס הראשון. ההשקה של Born Ready™ בקולקציית סתיו-חורף של 16/2015 היא מסר מעורר השראה שמעודד את לקוחות Wrangler לתפוס את הרגע ולהיות מוכנים לכל דבר. הקולקציה היא לגברים שהם הכי שמחים כשהם לבושים בג’ינס שלהם ורוצים ללבוש אותו כל יום, לא משנה כמה התנאים או הפעילות קשים – Wrangler עונה על הצרכים שלהם עם פריטי לבוש משופרים כגון ג’ינסים, חולצות וז’קטים שמשלבים סטייל טרנדי עם פונקציונאליות מצוינת.  
 
אנו מוצאים השראה מהצורך להיות מוכנים לקצב המהיר של העולם Born Ready  חושפת את המהות של מותג Wrangler. לבישה של ג’ינסים, חולצות וז’אקטים מבית Wrangler תרגישו שנולדתם מוכנים Born Ready לכל מכשולי החיים. אנו שומרים על לקוחותינו חמים בימים הקרים, יבשים בימים רטובים וחופשיים ליהנות מהרפתקאות היומיום
 
קולקציית הגברים של Wrangler
 
קולקציית Born Ready  מונעת על ידי חדשנות. Wrangler יוצרת את הדור הבא של ג’ינסים וז’קטים לגברים ולנשים באמצעות יוזמות חדשות הכוללות בד חסין מים וג’ינסים מחממים לחורף. על ידי יצירת מוצרים ברוח התקופה עם מאפיינים מובנים, Wrangler בנתה קטגוריה חדשה לגמרי – Performance Denim – שמאפשרת לחובבי הג’ינסים לעשות בקלות את המעבר מעבודה לפנאי. Born Ready  מאחדת את כל ההיבטים של Wrangler, מקולקציית הנשים והגברים ועד לאריזות, לחלונות בראווה, לטכנולוגיה הדיגיטלית ולפרסום.
 
קולקציית הגברים והנשים של רנגלר


עמוד זה נצפה: 245 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור