חיפוש באינדקס עסקים

מזון וטיפוח השיער והעור

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 אפריל 2007

מזון וטיפוח – ברוב המוצרים שאנו רוכשים לצורכי טיפוח העור והשיער קיימים מרכיבים מהמזונות אותם אנו אוכלים כיוון שאלו מכילים בתוכם לא מעט מינרלים וויטמינים העוזרים לנו לשמור על טיפוח העור והשיער. אספנו עבורכן מס’ ויטמינים ומינרלים נחוצים, באילו מזונות ניתן למצוא אותם, ולאיזה מטרה הם מוכוונים. ויטמין B2 – מסייע לבריאות העור והשיער. נמצא בבשר, דגים, חלמון הביצה, שמרים, קטניות, חיטה מלאה וירקות ירוקי עלים. ויטמין A – ויטמין חיוני לחידוש תאי העו .

נמצא במזון בצורת הפיגמנט האלקני בטא-קרוטן שהופך בגוף לויטמין A. מזונות המכילים ויטמין זה:כבד, חמאה, שמנת, חלמון ביצה, גזר, בטטה, כרוב, דלעת, תרד ועוד. ויטמין C – מעניק את אפקט הזוהר כיוון שהוא בעל תכונה מבהירה ומוסיף לחות לשיער ולעור קיים במזונות כמו פירות הדר, פירות טרופיים (קיווי,פסיפלורה ועוד), עגבניות וכבד. ויטמין E – מונע חמצון,מייעל את פעילות חומצות השומן החיוניות,מאט את תהליך ההזדקנות ועוזר בגמישות העור. נמצא במזונות : חיטה מלאה, לחם, שיפון, שעורה, אורז, חיטה, תירס, כותנה, חריע, שעועית, שקדים, פקאן, בוטנים, זרעי חמניות, סויה, גרגיר הנחלים, רוקט, כרוב, ברוקולי, כרובית, צנון, צנונית, קולורבי, לפת ועוד.



עמוד זה נצפה: 165 פעמים