חיפוש באינדקס עסקים

למרות המצב שבוע האופנה על המפה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 אוקטובר 2015

עמותת VIBE ISRAEL הפועלת לשיפור תדמית מדינת ישראל ברחבי העולם הנחיתה בשבוע שעבר משלחת מובילי דעת קהל ברשתות החברתיות מעולם האופנה, לסיור בן שבוע בו נחשפו לעולם האופנה הישראלי בפרט, ולמדינת ישראל בכלל. המשלחת כללה שישה מובילי דעת קהל ברשתות החברתיות בינלאומיים בתחום האופנה. 

במהלך שבוע האופנה נפגשה המשלחת עם דמויות מובילות מעולם האופנה הישראלי וחוו את מדינת ישראל. חברי המשלחת, נחשבים בעולם לאושיות אופנה מובילות ולהם מיליוני עוקבים, אשר צפויים להיחשף באמצעותם למדינת ישראל תוססת ודינמית, מציאות אליה אינם זוכים להיחשף אליה באמצעות כלי התקשורת המסורתיים. מנכ"לית העמותה ג’ואנה לנדאו: "פעילות הארגון מקבל בימים אלו משנה תוקף לאור הסיקור השלילי של מדינת ישראל בעולם- יש חשיבות להדגשת חוזקותיה של המדינה".
 
מובילי דעה מסקרים את שבוע האופנה הישראלי
 
 (בתמונה: מובילי הדעה שהגיעו לישראל יחד עם בלוגרית האופנה המובילה מיכל פורטמן – מטריושקה שמובילה את המיזם בלוגרס אמבסי ואירחה אותם בארץ אדם כץ סינדינג / 1,000,000 עוקבים – ניו יורק’ דאינה אנצ’ו ואלינה טנסה / 500,000 עוקבים – רומניה, אודרי רוג’רס/ 550,000 עוקבים- פריז, יויו זנגזו / 200,000 עוקבים- סין/ פריז, אן סנדסטורם / 200,000 עוקבים – סן פרנסיסקו).
 
מובילי דעה מגיעים לסיקור שבוע האופנה הישראלי
 
צילום: אור גפן


עמוד זה נצפה: 311 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור