חיפוש באינדקס עסקים

טיפים למניעת נשירת שיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 דצמבר 2010

טיפים למניעת נשירת שיעראם את מתמודדת עם שיער דליל וסובלת מנשירת שיער מוגברת, במקביל להצעת פתרונות למילוי שיער דליל באמצעות תוספות שיער טבעיות או פאות, לפי הצורך, קבלי מספר טיפים לחיזוק השיער הקיים ומניעת נשירת שיער. קודם, צריך להדגיש שהטיפים מטה לא מתייחסים למקרים בהם נשירת השיער היא על רקע רפואי ונובעת מנסיבות רפואיות מוגדרות.
במקרים כאלה יש להיוועץ ברופא ואם נשירת השיער היא בלתי נמנעת, כמון במקרים של טיפולים כימותרפיים, כדאי להשתמש בפתרונות שיער אחרים כמו תוספות שיער ופאות רפואיות המתאימות למצב הרפואי.
אם נשירת השיער אינה מתרחשת על רקע רפואי, קבלי כמה טיפים לשיפור המצב.

השיער שלנו הוא השתקפות של מצב הגוף. גם השיער זקוק לתזונה נכונה על מנת לאפשר את מחזור הצמיחה הטבעי שלו.

מים – הם מרכיב הלחות המרכזי בגופנו. שתיית מים מוסיפה לחות לגוף ולשיער גם יחד. מנגנון הצמא שלנו לא מתריע על מחסור בנוזלים בגוף אלא כשיש כבר רמת יובש גבוהה – ואז נוצרת תחושת צמא.לכן, לא חכם לחכות עד שתיהו צמאים וחשוב לשתות מים לעיתים קרובות במהלך היום. חשוב לשתות בין 8-12 כוסות מים ליום. שתייה מספקת של מים תשמור על מראה שיער מבריק ושיער גמיש.

חלבון – החלבון הוא חומר הבניין של השיער. על מנת שלשיער יהיה די חלבון חשוב לאכול מזונות המכילים חלבונים: בשר, דגים, מאכלי חלב וביצים.
מחסור בחלבון יגרום לשיער מפוצל, יבש ושביר.

מינרלים – מינרלים כמו ברזל מסייעים לתפקוד תקין של הגוף כולל השיער. למשל, הברזל אחראי על אספקת החמצן בגוף. כשיש מחסור בברזל, מלבד הבעיות הפיזיות אנו נראה גם נשירת שיער מוגברת עד כדי התקרחויות נקודתיות. הברזל נמצא במזונות כגון בשר אדום, ירקות ירוקים ועוד.
האבץ גם הוא מינרל חיוני לבריאות השיער. אכילה של מזונות המכילים או מועשרים באבץ ישפרו את חוזקו של השיער וימנעו נשירה. אבץ נמצא בעיקר בבשר ודגים.
הנחושת קשורה לגוון השיער. הצבע הטבעי של השיער יכול להשתפר אם הגוף מקבל מספיק נחושת. הנחושת מצויה במאכלים כגון: כבד, אגוזים וזירעונים, בשר וירקות טריים.

ויטמינים – חשיבות הויטמינים לבריאות הגוף ידועה. אך תרומתם לבריאות השיער בלתי מבוטלת גם כן.
וימין A – שומר על קרקפת בריאה ומצוין לעור. הוא נמצא בירקות רבים ובמיוחד בירקות כתומים כמו הגזר.
ויטמינים B ו -C – חשובים למחזור הדם, לצמיחת שיער תקינה ושמירה על צבע השיער הטבעי. הויטמינים האלה נמצאים במזונות כמו פירות וירקות, דגנים וביצים.

חשוב לשמור על אורח חיים בריא, לאכול נכון, לישון טוב ולשלב פעילות גופנית בחיי היומיום כיון שבריאות טובה משתקפת במצב השיער.
בכל מצב של בריאות גופנית לקויה המתבטאת בנשירת שיער, התדלדלות השיער ואף התקרחות, נשמח לעמוד לרשותך בפתרונות שיער מקצועיים למילוי שיער דליל.



עמוד זה נצפה: 355 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור