חיפוש באינדקס עסקים

החברה הכי טובה שלי אמרה לי ש….

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 ספטמבר 2007

החברה הכי טובה שלי אמרה לי ש…. קוראים לה "שיטת הגרילה" והיא משתלטת גם עלינו, נעים מאוד. שיטת הגרילה מתבססת על העברת מסרים מפה לאוזן, אולי בגלל זה מקורותיה בעולם הנשי?

rave

  נשים הן מטבען צרכניות גדולות יותר של מוצרים, בעיקר מוצרי מותרות, ולכן הן מהוות מטרה טובה לכל אותן שיטות שיווק המציעות הנחות, מבצעים ומתנות.שלא תבינו לא נכון, זה לא שמנצלים את יכולותינו הנשיות ובונים באמת רק עלינו,  פשוט עזרנו ביצירת שיטת שיווק חדשה, התוצר הוא יופי של שת"פ בינינו לבין בעל המוצר שמאמין ביכולות הוורבליות שלנו.  הוא לא מבזבז כסף על פרסום אלא מעביר את המושכות לידינו ובכך מתאפשר לו להעניק לנו מוצרי איכות ב 00.00 ש"ח דוגמא "חיה" מוצרי rave ישראל. בני אדם הם מטבעם יצורים סוציאלים ולכן הם מקיפים עצמם במעגלים חברתיים. אם ככה, נראה כי שיטת שיווק מפה לאוזן מסתמכת על היצר הטבעי של כל אחד מאיתנו, לתקשר ולשתף חברים, בני משפחה ואנשים קרובים במידע שיש לנו,  חברות מסחריות הבינו את המהות הבסיסית הזו ולכן הן מתעלות אותה לטובתן . נשים נתפסות כבעלות רשת חברתית ענפה יותר ולכן הן מהוות שגרירות מעולות של שיטת שיווק זו. היכולת של נשים לשתף חברות קרובות בהתלהבותן אודות מוצרים חדשים מאפשרת לחברות מסחריות להתפרץ לדלת פתוחה, בעיקר שהקמפיין השיווקי מלווה במודעות מפתות ההופכות את המוצר לאטקרטיבי במיוחד ומפתה הרבה יותר. תוסיפו לזה את הקלות שבה ניתן לקבל את המוצר, ויצרתן מצב של WIN WIN  . אנחנו יכולות להתנסות במוצר מבלי לרכוש אותו במחיר מלא.כך למעשה אנו הופכות להיות שגרירות של מוצרים. יש לנו את הכוח לבדוק ולהתנסות במוצר ולהמליץ עליו במידה והוא טוב.  אין ספק כי  בעלי המוצרים ערים לעובדה שאם הם לא יוכיחו את איכות מוצריהם ישיגו את התוצאה ההפוכה ולכן הם משקיעים אנרגיה ומשאבים לתת לנו, השגרירות, את המוצרים האיכותיים ביותר באריזה הססגונית ביותר. השיטה הנפוצה מאוד בארה"ב תופסת גלים  גבוהים גם כאן בארצנו הקטנטונת. לנו הנשים נותר רק לנצל את המנדט שניתן לנו, בחוכמה. אגב, על פי מחקרים שנעשו הוכח דווקא שגברים מדברים יותר מנשים…לא מאמינים? תבדקו.



עמוד זה נצפה: 265 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור