חיפוש באינדקס עסקים

אסתי לאודר משיקה סדרת מוצרים בורוד

פורסם מאת: בתאריך: 14 ספטמבר 2014

קולקציית  Pink Ribbon – סט של שפתון ולקים בתיק איפור מהודר
וסרום NEW ADVANCED NIGHT REPAIR SYNCHRONIZED RECOVERY COMPLEX II עם מחזיק מפתחות ותליון המעוצבים בהשראת חודש המודעות

המוצרים יימכרו בלעדית בסניפי רשת סופר-פארם בהם נמכרים מוצרי אסתי לאודר.
30%  מההכנסות מהמכירה ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן
חברת אסתי לאודר מחויבת במסירות כבר למעלה מעשור למציאת תרופה לסרטן השד.
מחקרים שפורסמו לאחרונה מוכיחים כי אחת מכל 8 נשים תחלה במהלך חייה בסרטן השד, והמחלה תשפיע גם על 1% מהגברים.
קמפיין המודעות לסרטן השד של חברת אסתי לאודר וקולקציית הסרט הורוד נוצרו בשנת 1992, ומאז חולקו כמעט 110 מיליון סרטי דש ורודים ברחבי העולם.
ב- 1992, אוולין לאודר הקימה את אגודת BCRF  (The Breast Cancer  Research Foundation®), ומיום הקמתו הקדישה חברת אסתי לאודר את תמיכתה לארגון, שאינו למטרת רווח.
ה- BCRF מוקדש למימון של מחקר וחדשנות קלינית במטרה לסייע במציאת טיפול לסרטן השד.
השנה משיקה החברה את קולקציית Pink Ribbon להעלאת המודעות לסרטן השד.

בקולקצייה 2 מוצרים:
1.    סט Color Collection במהדורה מוגבלת של שפתון Pure Color  בגוון   Dream Pink Raspberry , ושני לקים Pure Color בגווני  Berry Hotו- Blushing Lilac.
המוצרים מגיעים בתיק איפור מהודר בגווני ורוד.
מחיר מומלץ לצרכן: 160 ₪ . 

2.    מהדורה מיוחדת של  סרום New Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II החדש (בנוסחה החדשה שהושקה לאחרונה) בגודל 50 מ"ל עם מחזיק מפתחות חדש ותליון.
התליון ומחזיק המפתחות מקושטים בעיצוב החדש לקמפיין. עיצוב זה, בהשראת הקמפיין הפרסומי של שנים עברו, מסמל את הנשים שנאבקות עם סרטן השד בורוד, והצבעוניות הכחולה את הגברים שנאבקים במחלה ומהווים 1% מכלל החולים.
תכולה: 50 מ"ל
מחיר מלא מומלץ לצרכן: 620 ₪ 
 

המוצרים יימכרו בלעדית בסניפי רשת סופר-פארם בהם נמכרים מוצר אסתי לאודר במהלך חודש אוקטובר, ו 30% מסכום הקנייה יהווה תרומה לאגודה למלחמה בסרטן.



עמוד זה נצפה: 195 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור