הוסף למועדפים
הפוך לדף הבית
הרשמה
כניסה
שלום אורח\ת
‏יום חמישי ‏25 ‏מאי ‏2017, 19:10
רכילות» ארכיון רכילות
רוסלנה רודינה ושגיא ברייטנר חגגו עד השעות הקטנות
22/05/2017
איש העסקים רוני אינסאז חגג לבנו בר המצווה באירוע מפואר

איש העסקים רוני אינסאז חגג לבנו בר המצווה באירוע מפואר

זמר אורח- דודו אהרון
 
כ 1,000 מוזמנים בניהם אנשי עסקים בכירי המשק, אושיות אופנה ובכירי ענף הקמעונאות והקניונים הגיעו לבר מצווה שערך איש העסקים רוני אינסאז ורעייתו אזיטה,  מבעלי רשת SCOOP,של בנם איתי. 
 
האירוע נערך באולם האירועים ’לאגו’ שבראשון לציון, שעוצב  בקונספט הסרט ’מולאן רוז’ על ידי מעצבים וסטייליסטים ששזרו כ 120 אלף  פנינים ונוצות במפות, כיסאות ושולחנות האורחים.
 
כמו כן הוצבו במקום כ 200 שנדלירים שהעניקו תאורה משתנה לאורך כל האירוע. 
 
משפחת אינסאז צילום אסף לב
 
האירוע נפתח בקוקטייל אופנתי ואחריו בדרשה המסורתית של חתן הבר מצווה- איתי, בה הודה לאורחים על הגעתם להיות חלק מהחגיגות.
 
משפחת אינסאז רוקדים לשירי דודו אהרון צילום אסף לב
 
רוני אינסאז, נשא מספר מילים לבנו על הגיעו למצוות ובסיום החלק הפורמאלי החלה החגיגה האמתית עם הזמרים האורחים דודו אהרון וקובי פרץ. האירוע נמשך עד השעות הקטנות של הלילה.
 
קובי פרץ ואיתי אינסאז חתן הבר מצווה צילום אסף לב
 
הגיעו לברך: פרזנטורים רשת נעלי סקופ רוסלנה רודינה ושגיא ברייטנר, סיון ממן - מנהלת שיווק של אשטרום, אבי לוי – מנכ"ל קבוצת מליסרון ורעייתו אילנית,  נבל פרץ מנכ"ל פרץ בוני הנגב, עמוס ומיכאל הורביץ – מנכ"ל ובעלים של רשת "קרוקס",  אלירן דן – מנכ"ל שיכון ובינוי עו"ד חיים פיצ’ון, עו"ד הלפרין אורן ומגי,  הסטייליסטית ליאת אשורי, בעלי קייטרינג ’איתמרס’ מאיה ואיתמר פרץ, איתי קרקעי מנהל שיווק מרכזי ביג 
 
מימין שגיא ברייטנר רוני אינסאז ורוסלנה רודינה צילום אסף לב
 
מימין פרדי אינסאז רוני אינסאז ואבי לוי מנכל קניוני עופר צילום אסף לב
 
מימין פרדי אינסאז איתי אינסאז ורוני אינסאז צילום אסף לב
 
הזוג אינסאז אזיתה ורוני צילום אסף לב
שרה סאמפיו שגרירת היופי החדשה!!!
21/05/2017
שרה סאמפיו הוכרזה כ"פלא השמיני של העולם"

 חברת MOROCCANOIL® החתימה את שרה סאמפיו לשגרירת היופי החדשה של המותג

סאמפיו תככב בקמפיין פרסומי חדש של המותג המוביל בתעשיית מוצרי הטיפוח, המועשרים בשמנים

החברה הבינלאומית והמובילה בתחום מוצרי הטיפוח המועשרים בשמן, מכריזה על שיתוף פעולה עם דוגמנית העל הפורטוגזית שרה סאמפיו כשגרירת היופי החדשה של המותג.
דוגמנית העל מגלמת את היופי, הסטייל והביטחון ,המהווים השראה ל-Moroccanoil – המותג המציע מוצרים  איכותיים לשיער ולגוף, המבוססים על פורמולות נוחות לשימוש ובעלות ביצועים.

סאמפיו, שהתגלתה בגיל 15 במהלך תחרות דוגמנות בפורטוגל ומהר מאוד הוכרזה כ"פלא השמיני של העולם", מתגאה ב-5.2 מיליון עוקבים שיש לה באינסטגרם ומוכרת ברחבי העולם גם בזכות התואר "המלאכית של ויקטוריה סיקרט" והדוגמנית הפורטוגזית הראשונה אי פעם, שהופיעה בגיליון בגדי הים היוקרתי "ספורטס אילוסטרייטד".
כיום בגיל 25, היא מתגוררת בניו יורק ומככבת במגזינים נחשבים במיוחד כמו Vogue, Elle ועל המסלולים של מעצבים מובילים וידועים בשבוע האופנה כמו: באלאמיין, דולצ’ה וגבאנה, ורסאצ’ה, מיסוני ומארק ג’ייקובס. בין התצוגות לימי הצילום היא מתנדבת פעילה ב"הצילו את הילדים" – ארגון בינלאומי, לא-ממשלתי המקדם את  זכויות הילד, מקל ומסייע לילדי תמיכה במדינות מתפתחות.

"לא רק שמוצרי Moroccanoil גורמים לי להראות מדהים, הם גם גורמים לי להרגיש מדהים. זו הרגשה נפלאה לדעת שאני משתמשת במוצרים לשיער ולגוף המכילים את המרכיבים האיכותיים ביותר ומועשרים בשמנים".
אומרת שרה "כמעריצה גדולה של המותג, מזה שנים, הרגשתי מלאת כבוד כשבחרו בי כשגרירת היופי החדשה של המותג.
חלק מהמוצרים המועדפים על שרה הם: שימר גוף, מקדם הגנה 30 SPF ושמן טיפולי, מוצר הליבה של המותג, אשר יצר את הבאזז העולמי סביב שמן הארגן".

קמפיין הפרסום החדש של Moroccanoil לוכד את יופיה של שרה מכל זוית, על רקע מראות המציגים את פאר הים התיכון.
על עיצוב השיער המדהים שלה במהלך הצילומים אחראי מעצב שיער הידוענים רנאטו קאמפורה.
מודעות הפרינט של Moroccanoil יופיעו במגזינים כמו: Elle, Harper’s, Bazaar, InStyle, , Glamour.

"אנו נרגשים מאוד לצרף אלינו את שרה למסע מרגש זה ,ככל שאנו ממשיכים לצמוח ולגדול עם המותג שלנו", אומרת מייסדת החברה הגברת כרמן טל, "ההשפעה הגלובאלית שלה ויופיה הכובש הופכים אותה לשותפה הטובה ביותר עבורנו, עבור קהל הלקוחות שלנו ועבור קהלים חדשים שיאמצו את החוויה היוקרתית מכף רגל ועד ראש אשר מציע המותג".

שרה סאמפיו ל-MOROCCANOIL צילום נורמן ג’ן רוי Norman Jean Roy

לוריאל על השטיח האדום בפסטיבל קאן...
21/05/2017
הפתיחה הגדולה של Cannes Festival ה- 70

הפתיחה הגדולה שלCannes  Festival ה- 70

פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחסות המותג הבינלאומיL’OREAL PARIS מזה 20 שנה!

הפסטיבל נפתח באופן רשמי ביום רביעי ה- 17 במאי ויימשך עד ה-28 במאי 2017
L’OREAL PARIS  - השותף והמאפר הרשמי של הכוכבות הגדולות בעולם, חוגגת 20 שנים של שותפות בין פסטיבל הקולנוע המוביל בעולם ומותג האיפור הרשמי שלו, ומנגישה את קסם היופי והקולנוע בקאן 2017 לכל אחד ואחת.
 
- לוריאל פריז מקרין סרטים בלתי נשכחים שהוצגו בקאן, במהלך 70 שנות ההיסטוריה של הפסטיבל. חגיגה של נשים, קולנוע ויופי, הבחירה הרשמית של לוריאל פריז L’Oréal Paris Official Selection תוצג מידי לילה ע"י השחקניות האייקוניות המייצגות את המותג.
 
- בפסטיבל השנה, דיפיקה פדוקונה ( Deepika Padukone), הכוכבת הבוליוודית עטורת הפרסים וגוואן זיאוטונג (Guan Xiaotong) השחקנית הסינית המבטיחה בת ה-19 מופיעה בפעם הראשונה בפסטיבל עבור לוריאל פריז. 
 
- מריה בורג’ס, הדוגמנית פורצת הדרך ילידת אנגולה, מציגה בפעם הראשונה את המותג במהדורה ה-70 של הפסטיבל בפני הקהל הבינלאומי בקאן.
 
אלה פנינג ללוריאל פריז בפסטיבל קאן 2017 צילום יחצ חול
 
לוריאל פריז, נותנת החסות והמאפרת הרשמית מזה 20 שנים ברציפות בפסטיבל קאן 2017, מציגה השנה בסימן יופי הקולנוע. 
לרגל חגיגות ה-20 של מתן חסות לפסטיבל , לוריאל פריז חולק כבוד לעולם הקולנוע והיופי, ע"י הנגשת החוויה של הפסטיבל לכל אחד ואחת. 
 
Makeup-100% קאן: בוטיק הפופ-אפ של לוריאל פריז מושק גם בקאן! לוריאל פריז תשיק בפסטיבל, בוטיק פופ-אפ של המותג הכולל את המהדורה המוגבלת של "קולור ריש", המציגה את Palme d’Or {דקל הזהב} – מהדורה לאספנים שנוצרה עבור השנה ה-20 שלנו בפסטיבל הסרטים בקאן. בעקבות ההצלחה של הבוטיק 100% Makeup של לוריאל פריז בפריז, חנות הקונספט תוקם מחדש בקאן במהלך ימי הפסטיבל בלבד. 
 
סוזן סרנדון דוברת לוריאל פריז על השטיח האדום בפסטיבל קאן 2017 צילום יחצ
 
בנוסף לבוטיק הפופ אפ, לוריאל יצרה מרחב תוכן של המותג- קאן בשידור ישיר!.
 
המרחב ייתן למשפיעים/ות את המקום, מקורות ההשראה והכלים ליצור תכנים מקוריים, ומעניק לעוקבים/ות ולצרכנים/ות שצופים בנעשה מכל העולם מבט מבפנים על לוריאל פריז בקאן.
 
מהשטיח האדום, לראיונות עם הדוברים/ות, ועד הקרנות ופוטו-אופ {הזדמנויות צילום}, בהנחייתם/ן של הדוברים/ות של לוריאל פריז.
 
לסיום עשרת הימים בפסטיבל, לוריאל פריז עורכת נשף חגיגי לכבוד שני עשורים כמותג האיפור שמעניק את החסות. הנשף יתקיים ב24 למאי, לילה בו הקולנוע מתעורר לחיים ותפאורות שונות והקרנות חוגגים את האמנות הקסומה ביותר, לצד תצוגה בשידור ישיר והופעה בלעדית, בהן יצפו כל השחקניות של לוריאל פריז המשתתפות בקאן.
 
ג’וליאן מור ללוריאל פריז מפסטיבל קאן 2017 צילום יחצ חול
 
רוצים לעקוב מקרוב אחר הדוברות הנוצצות של לוריאל פריז? 
לצפות מקרוב בכוכבות על השטיח האדום? ללמוד על מראות האיפור המובילים? 
 
כנסו לעמוד ה-FACEBOOK של לוריאל-פריז ישראל וצפו בעדכונים יומיים על ההתרחשויות מהפסטיבל. 
 
אלה פנינג ללוריאל פריז בפסטיבל קאן 2017 צילום יחצ חול
הפתיחה הגדולה של Cannes Festival
21/05/2017
הפסטיבל ה- 70 נפתח באופן רשמי ביום רביעי
הפתיחה הגדולה שלCannes  Festival ה- 70  
פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחסות המותג הבינלאומי L’OREAL PARIS מזה 20 שנה!
 
הפסטיבל נפתח באופן רשמי ביום רביעי ה- 17 במאי ויימשך עד ה-28 במאי 2017
L’OREAL PARIS  - השותף והמאפר הרשמי של הכוכבות הגדולות בעולם, חוגגת 20 שנים של שותפות בין פסטיבל הקולנוע המוביל בעולם ומותג האיפור הרשמי שלו, ומנגישה את קסם היופי והקולנוע בקאן 2017 לכל אחד ואחת.
 
- לוריאל פריז מקרין סרטים בלתי נשכחים שהוצגו בקאן, במהלך 70 שנות ההיסטוריה של הפסטיבל.
חגיגה של נשים, קולנוע ויופי, הבחירה הרשמית של לוריאל פריז L’Oréal Paris Official Selection תוצג מידי לילה ע"י השחקניות האייקוניות המייצגות את המותג.
 
אלה פנינג ללוריאל פריז בפסטיבל קאן 2017 צילום יחצ חול
 
- בפסטיבל השנה, דיפיקה פדוקונה ( Deepika Padukone), הכוכבת הבוליוודית עטורת הפרסים וגוואן זיאוטונג (Guan Xiaotong) השחקנית הסינית המבטיחה בת ה-19 מופיעה בפעם הראשונה בפסטיבל עבור לוריאל פריז
 
- מריה בורג’ס, הדוגמנית פורצת הדרך ילידת אנגולה, מציגה בפעם הראשונה את המותג במהדורה ה-70 של הפסטיבל בפני הקהל הבינלאומי בקאן.
 
לוריאל פריז, נותנת החסות והמאפרת הרשמית מזה 20 שנים ברציפות בפסטיבל קאן 2017, מציגה השנה בסימן יופי הקולנוע. 
 
לרגל חגיגות ה-20 של מתן חסות לפסטיבל , לוריאל פריז חולק כבוד לעולם הקולנוע והיופי, ע"י הנגשת החוויה של הפסטיבל לכל אחד ואחת. 
 
ג’וליאן מור ללוריאל פריז מפסטיבל קאן 2017 צילום יחצ חול
 
 Makeup-100% קאן: בוטיק הפופ-אפ של לוריאל פריז מושק גם בקאן!
לוריאל פריז תשיק בפסטיבל, בוטיק פופ-אפ של המותג הכולל את המהדורה המוגבלת של "קולור ריש", המציגה את Palme d’Or {דקל הזהב} – מהדורה לאספנים שנוצרה עבור השנה ה-20 שלנו בפסטיבל הסרטים בקאן.
 
בעקבות ההצלחה של הבוטיק 100% Makeup של לוריאל פריז בפריז, חנות הקונספט תוקם מחדש בקאן במהלך ימי הפסטיבל בלבד. 
 
סוזן סרנדון דוברת לוריאל פריז על השטיח האדום בפסטיבל קאן 2017 צילום יחצ
 
בנוסף לבוטיק הפופ אפ, לוריאל יצרה מרחב תוכן של המותג- קאן בשידור ישיר!.
 
המרחב ייתן למשפיעים/ות את המקום, מקורות ההשראה והכלים ליצור תכנים מקוריים, ומעניק לעוקבים/ות ולצרכנים/ות שצופים בנעשה מכל העולם מבט מבפנים על לוריאל פריז בקאן.
 
מהשטיח האדום, לראיונות עם הדוברים/ות, ועד הקרנות ופוטו-אופ {הזדמנויות צילום}, בהנחייתם/ן של הדוברים/ות של לוריאל פריז.
 
אלה פנינג ללוריאל פריז בפסטיבל קאן 2017 צילום יחצ חול
 
לסיום עשרת הימים בפסטיבל, לוריאל פריז עורכת נשף חגיגי לכבוד שני עשורים כמותג האיפור שמעניק את החסות. הנשף יתקיים ב24 למאי, לילה בו הקולנוע מתעורר לחיים ותפאורות שונות והקרנות חוגגים את האמנות הקסומה ביותר, לצד תצוגה בשידור ישיר והופעה בלעדית, בהן יצפו כל השחקניות של לוריאל פריז המשתתפות בקאן.
 
 
 
רוצים לעקוב מקרוב אחר הדוברות הנוצצות של לוריאל פריז? 
לצפות מקרוב בכוכבות על השטיח האדום? ללמוד על מראות האיפור המובילים? 
 
כנסו לעמוד ה-FACEBOOK של לוריאל-פריז ישראל וצפו בעדכונים יומיים על ההתרחשויות מהפסטיבל.
 
ג’וליאן מור ללוריאל פריז מפסטיבל קאן 2017 צילום יחצ חול
סיגל שחמון בלייף סטייל
18/05/2017
סיגל שחמון בלייף סטייל

סיגל שחמון נבחרה כפרזנטורית חברת שניר לייף סטייל

 
שניר לייף סטייל הינה חטיבה  חדשה שהוקמה ע"י חברת שניר נדל"ן המעניקה סיוע במכירת דירות ושירותי סטיילינג  לדירה 
 
חברת שניר, המתמחה בשיווק נדל"ן למגורים ומסחר, בבעלותו של איש הנדל"ן  ניר שמול,  בחרה במנחת הטלוויזיה והשחקנית סיגל שחמון, להיות הפרזנטורית של החטיבה חדשה שהקימה - שניר לייפ סטייל המציעה ללקוחות החברה, סיוע במכירת דירתם, ובסטיילינג לדירה החדשה.

סיגל שחמון כפרזנטורית,  שבשנתיים האחרונות עוסקת בעיצוב בתים, תייצג את חברת שניר לייפ סטייל בין היתר בפרסומים בעיתונות הכלכלית, במדיה הדיגיטלית ובמדיה החברתית.
 
עוד תכלול הפעילות עם סיגל שחמון ייצוג בכנסים, בירידים ובארועים שתערוך חברת שניר, בפעילות ברשתות החברתיות וכן בפעילות יחסי ציבור. 
 
לדברי ניר שמול מנכ"ל חברת שניר: "החברה  מתכוונת להשקיע בשנה הקרובה  כ 1 מיליון  בפרסום, מיתוג ושיווק הנכסים באמצעות קמפיין רחב עם סיגל שחמון".
לדבריו: "אני לא מכיר בארץ חברה מהסוג שלנו אשר גייסה פרזנטורית לפעילות השיווק ועל כן אני בטוח שהפעילות עם שחמון תבלוט בנוף הנדל"ן הישראלי". 
 
סיגל שחמון עם ניר שמול צלם תומר פדר
 
עוד מסר שמול: "הקמנו מחלקה חדשה המסייעת ללקוחות במכירת דירותיהם (מיד שנייה) ,לאחר שבמהלך עבודתנו ברחבי הארץ ובעקבות סקרים שאנו עורכים מדי חודש, הגענו למסקנה כי קיים רצון אמיתי ומבוסס של לקוחותינו לקבל מאיתנו סיוע במכירות דירותיהם.
 
עוד התרשמנו כי זהו שירות שיסייע ללקוחותינו במעבר לרכישת דירה חדשה.  
מהלך זה שם את  חברת שניר כ – ,one stop shop בה יוכל הלקוח לקבל במקום אחד את כל הנחוץ לו למעבר לדירה חדשה.  
 
בהמשך נציע שירות זה גם לציבור הרחב. 
 
לדברי שמול: "סיגל מסמלת עבורנו דמות מייצגת לאישה עצמאית, חזקה, מובילה, מועצמת המסייעת לקהילה.
אין ספק שכישוריה, כמו גם נסיונה  מזה שנתיים בתחום עיצוב הבתים,  יסייע לנו להגיע ליעדים המקצועיים שלנו".

לדברי סיגל שחמון:  "כמעצבת בתים, תחום שבו אני עוסקת בשנתיים האחרונות, אני מבינה את ההשפעה של בתים מעוצבים על אלה הנוכחים בהם, ולכן תפקידי כפרזנטורית של שניר לייף סטייל מהווה מסגרת מתאימה ומשלימה לעיסוק זה". 
 
הקמפיין הראשון עם סיגל שחמון, יעלה בסוף חודש מאי ויכלול סדרה של קמפיינים שונים, על פי מגוון הפרויקטים שיושקו  ברחבי הארץ. 
 
סיגל שחמון צלם תומר פדר
אתרים בעיצוב אישי

בניית אתרים בעיצוב אישי

נייל סטודיו - בניית ציפורניים

אתר הבית של הדליין

עמוס זרד

ארדל



מיטל שמשי

יגאל ויצמן
 
  בייבילס פרו - יניב שושן

פאות אופנתיות

גיורא יצחקוב תסרוקות כלה