הוסף למועדפים
הפוך לדף הבית
הרשמה
כניסה
שלום אורח\ת
‏יום שלישי ‏17 ‏אוקטובר ‏2017, 17:58
רכילות» ארכיון רכילות
זארה הפולני יפתח רשת חנויות בישראל
15/10/2017
קבוצת H&O קיבלה את הזיכיון להפעלת רשת RESERVED בארץ

מותג האופנה הבינלאומי RESERVED - הנחשב לזארה הפולני יפתח רשת חנויות בישראל

בהשקעה של 70 מיליון ₪ 
 
קבוצת H&O חתמה על זיכיון לשיווק מותג האופנה הבינלאומי RESERVED בישראל.
 
RESERVED נחשב למותג מוביל עם צמיחה גבוהה במיוחד וכיום עם 461 חנויות ברחבי העולם. 
המותג בבעלות קבוצת LPP שלה מעל 1700 חנויות בעולם. 
 
הוא נחשב למותג אופנה המקביל לזארה בזכות עיצוב דומה ועם זאת מציע מוצרים איכותיים במחיר נמוך יותר. 
 
המותג יגיע לישראל במהלך החציון הראשון של שנת 2018. 
ההשקעה במהלך עומדת על כ 70 מיליון ₪.
 
סניף ריזרבד בלונדון - ספטמבר 2017
 
קבוצת H&O מתכננת לפתוח כ 30 חנויות של המותג בארץ. 
שלושת הסניפים הראשונים שלו ייפתחו במחצית 2018. 
שטח כל חנות יעמוד על 1,500 מ"ר, וכל אחת תכלול מחלקות לנשים, גברים וילדים.
 
קבוצת LPP מחזיקה בחמישה מותגי אופנה, ומכירותיה ב־2016 הסתכמו בכ־6 מיליארד שקל. 
קבוצת H&O תחזיק בזיכיון לכל המותגים. 
 
בשלב הראשון ייפתחו חנויות של RESERVED שמיועדת לגברים, נשים וילדים.  
מדובר במותג שנמצא בצמיחה גבוהה ביותר ברחבי העולם. 
 
בענף האופנה משווים את קבוצת LPP לקבוצת אינדיטקס הספרדית, בעלת המותג הפופולרי זארה, שכן היא מונה מספר מותגים שונים הממוצבים שונה אחד מהשני. 
 
המותג המוביל הוא כאמור RESERVED, שדומה בעיצוב לזארה אך מציע מחירים זולים מהרשת הספרדית. 
 
הפריזנטורית של מותג האופנה RESERVED היא דוגמנית העל קייט מוס, שלאחרונה הגיעה להשקת חנות ענק של המותג באוקספורד סטריט בלונדון, בשטח של 3,500 מ"ר. 
 
ריזרבד- הפרזנטורית קייט מוס מקמפיין חורף  צילום יחצ 2018
 
LPP מפעילה 1,700 חנויות בעולם לחמישה מותגי האופנה. 
הקבוצה פועלת ב־21 מדינות, בין היתר בערים כמו לונדון, ברלין, מוסקבה, ורשה, בוקרשט, פראג, בודפשט ובלגרד. 
 
הקבוצה מעסיקה 25 אלף עובדים, מתוכם 900 מעצבים ויוצרי קולקציות והיא שוכרת שטחי מסחר בקניונים ברחבי העולם על שטח כולל של 1 מיליון מ"ר. 
 
המרלוג הלוגיסטי של הקבוצה אחראי לייצור שבועי של קולקציות עדכניות ובכל שבוע יוצאות לרחבי העולם קולקציות חדשות. 
 
ריזרבד - חורף 2018 צילום יחצ חול
 
לדברי עמיר משה , מנכ"ל קבוצת H&O : "אחד היתרונות של המותג, מעבר למחירים הזולים, שהוא מותג האופנה הנחשב לבעל הצמיחה הגבוהה ביותר בעולם". 
 
לדבריו: החנויות בישראל יתחדשו בסחורה חדשה על בסיס שבועי ורמת המחירים בישראל תהיה זהה לאירופה והמותג יציע מחירים נוחים כדוגמת מכנסי נשים ב־80 שקל, חולצות טריקו לגבר ב־39 שקל, ושמלות לנשים ב־89–99 שקל". 
 
לפי ההסכם בין הצדדים, לאחר שלוש שנים מכניסתה של הקבוצה הפולנית לארץ, צפויה H&O לפתוח חנויות ליתר מותגי LPP, בהם CROPP - אופנת רחוב לבני נוער, HOUSE - אורבן פאשן לצעירים וצעירות, MOHITO - אופנה מחויטת לנשים, ו־SINSAY - אופנת מועדונים לצעירות. 
 
ריזרבד - חורף 2018 צילום יחצ חול
 
מטה הקבוצה נמצא בגדנסק שבפולין. 
לקבוצה מחסן לוגיסטי אוטומטי על שטח של 70 אלף מ"ר בגדנסק, ובתוך שנתיים צפויה הקבוצה להכפיל את שטחו של המרלו"ג ל־140 אלף מ"ר, תוכניות המעידות על כוונות הצמיחה שלה.
 
LPP מדווחת באתר שלה כי היא מאמינה ברב־ ערוציות, ומתכוונת לפתוח אתרי  מכירות בכל אחת מהמדינות שהיא פועלת בה. 
 
ריזרבד - חורף 2018 צילום יחצ חול
 
לדברי עמיר משה:  "בקרוב תפתח הקבוצה חנויות מקוונות שיפעלו בכל השווקים שבהם יש לה רשת קמעונאית". 
הקבוצה מודעת לחשיבות המסחר האלקטרוני בענף ההלבשה, והם רואים בו פוטנציאל גדול להתפתחות נוספת. 
הודות להשקעות משמעותיות, מכירות האינטרנט שלהם צומחות בקצב של 100% בשנה". 
 
ההוכחה באמונה של הקבוצה הפולנית במסחר המקוון באה לידי ביטוי במכירות המקוונות – החברה דיווחה על עלייה של 106% במכירות המקוונות ברבעון השני של השנה, שהסתכמו ב־84.8 מיליון זלוטי (כ־83.6 מיליון שקל). 
 
LPP היא בין 20 החברות המובילות שנסחרות בבורסת פולין. 
הקבוצה סיימה את הרבעון השני של השנה עם הכנסות של 1.7 מיליארד זלוטי (כ־1.63 מיליארד שקל), עלייה של 13.5% לעומת התקופה המקבילה.
 
ריזרבד - חורף 2018 צילום יחצ חול
 
הרווח הנקי עלה ב־92.9% ברבעון השני והסתכם ב־173.3 מיליון זלוטי (כ־170 מיליון שקל).
 
קבוצת H&O הינה מקבוצות האופנה הגדולות והמובילות בישראל מאז 1994. 
הקבוצה מעסיקה מעל 1,200 עובדים ומפעילה כ- 60 חנויות בישראל של רשתות אייץ אנד או (H&O), קרטרס-אושקוש (Carter’s-OshKosh) ומדרהוד מטרניטי (Motherhood Maternity) הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר’). 
לרשת מועדון לקוחות המונה כ- 400,000 חברים וכ-170,000 מחזיקי כרטיס אשראי מועדון Cal-H&O  . 
 
ריזרבד - חורף 2018 צילום יחצ חול
דוגמנית העל סינדי קרופורד חוגגת בפריז
15/10/2017
ילדיה, קאיה ופרסלי,הוכרזו כשגרירים החדשים

ילדי דוגמנית העל סינדי קרופורד חוגגים בפריז את הכרזתם לשגרירים החדשים של OMEGA

 
מותג שעוני השווייצרי אומגה פתח רשמית את התערוכה "הזמן שלה" בפריז בהיסטורי דה סולי, 
באירוע חגיגי  בבירה הצרפתית.  
 
אורחי הכבוד באירוע, אשר זכו לברכת אומגה היו דוגמנית העל סינדי קרופורד יחד עם ילדיה, קאיה ופרסלי, אשר הוכרזו כשגרירים החדשים של המותג.
 
סינדי קרופורד המייצגת את אומגה החל משנת 1995, מזוהה עם המותג למעלה מ-20 שנה, פתחה רשמית את האירוע  יחד עם נשיא ומנכ"ל אומגה, ריינאלד אשילמן.
 
משפחת קרופורד גרבר בקמפיין החדש של אומגה. צילום - יחצ חול
 
האירוע חשף את תערוכת "זמן שלה" המציגה את התפתחות שעוני הנשים של אומגה מהקמת החברה ב-1848 ועד היום. 
 
ניתן לראות את העיצובים המאופיינים בסגנונות משתנים, החל בתליונים מוקדמים של לופין והלדימאטיק האייקוני, ועד "שעוני תכשיטים סודיים" ועיצובי השעונים של השנים האחרונות.
 
סינדי קרופורד אמרה לאורחים: "המסע שלי עם אומגה מדהים ואני יודע שקאיה ופרסלי ייהנו לעבוד עם המותג כמוני. 
שניהם כישרוניים בדרכים המיוחדות שלהם ואני כל כך גאה שהם יהיו השגרירים הבאים עבור שעונים פנטסטיים ".
 
נשיא אומגה ריינאלד אשילמן אמר: "קאיה ופרסלי מייצגים את הדור הבא של עונדי השעונים. 
הם  בעלי מוטיבציה, מודל לחיקוי והשראה ומלאי אנרגיה. 
נפלא שיש לנו כזו מסורת משפחתית נלהבת ואני מתרגש להתחיל לעבוד עם שני הצעירים האלה. "
 
לאחר הדברים נחשפה התמונה המיוחדת של כל המשפחה, אשר צולמה על ידי הצלם הנודע פיטר לינדברג בחוף מליבו. 
תמונה זו הינה הראשונה שמתפרסמת ומציגה את כל ארבעת בני המשפחה יחד.
 
משפחת קרופורד גרבר בקמפיין החדש של אומגה. צילום - יחצ חול
 
בין האורחים הנוספים שהגיעו מכל רחבי העולם, לערב חגיגי של פתיחת תערוכת "הזמן שלה" היו השחקנית הצרפתית Pauline Lefevre, דוגמני האופנה הבינלאומיים ג’ואן סמולס ומרתה האנט, וכן שחקנים, שחקניות, מעצבי אופנה ומובילי דעה בינלאומיים. 
 
משפחת קרופורד גרבר בקמפיין החדש של אומגה. צילום - יחצ חול
 
הפרזנטורים החדשים של אומגה יככבו גם בישראל בקמפיין שיערך לרגל השקת קולקציית השעונים החדשה שתושק בחודש הבא ותכלול בין היתר : שלטי חוצות, מודעות, פעיחות ברשתות החברתיות 
ופרסומים בנקודות המכירה.
 
משפחת קרופורד גרבר בקמפיין החדש של אומגה. צילום - יחצ חול
נועה קירל משיקה ליין מוצרים בעיצובה
09/10/2017
מאות אנשים הגיעו ערב כניסת חג הסוכות לעופר הקניון הגדול

נעמי סימן טוב מנכ"ל הקניון הגדול בפ"ת

מארחת את הזמרת הצעירה נועה קירל שמשיקה ליין מוצרי שמע בעיצובה.

 
מאות אנשים הגיעו ערב כניסת חג הסוכות לעופר הקניון הגדול בפתח תקווה לאירוע שערכה כוכבת הרשת נועה קירל שהשיקה ליין מוצרים חדש  מבית bdk
 
אורחי הכבוד באירוע היו  נעמי סימן טוב – מנכ"ל עופר הקניון הגדול פתח תקווה ודורון כץ מנכ"ל חברת bdk. 
 
קירל חשפה בפניהם מגוון מוצרי שמע אותם עיצבה בעצמה כאוזניות בלוטוס וספורט, מיקרופון קריוקי, מערכת קריוקי ביתית, רמקול בלוטוס והכל במגוון צבעים ומבחר עיצובים שונים. 
 
נעמי סימן טוב אמרה לנועה: "אני שמחה שבחרת להשיק את ליין המוצרים החדש שלך בקניון  הגדול בפ"ת, ואנו בטוחים שהמוצרים  האופנתיים והמעודכנים יצרו עניין רב בקרב מבקרי הקניון".  
 
מיד לאחר שסיימו להתנסות במוצרים החדשים יצאו הכוכבת קירל בליווי סימן טוב וכץ לסיור בקניון בליווי מאבטחים כי מאות מעריצים חיכו לזמרת הצעירה להצטלם. 
 
כשעלתה קירל לבמה היא הודתה ואמרה למעריצים כי היא "מודה להם על האהבה הרבה שהם מעניקים לה ומרעיפים עליה ובטוחה כי הם ייהנו מליין מוצרי השמע החדש אותו עיצבה ברוח הופעותיה". 
 
בסיום האירוע, התפנתה גם לשופינג אופנתי. 
 
צלםאלברט למיאב - נעמי סימן טוב נועה קירל ודורון כץ
השנה השמינית ברציפות
09/10/2017
שנערך טורניר קט רגל לזכרו של אחיו בנוכחות שר האוצר משה כחלון

איש העסקים יאיר מלכה זוכר את אחיו אוהד אלי מלכה ז"ל

 
זו השנה השמינית ברציפות שמלכה עורך טורניר קט רגל לזכרו של אחיו בנוכחות שר האוצר משה כחלון
 
למעלה מ 700 מוזמנים הגיעו למרכז הקונגרסים בחיפה, לרגל טורניר הקט- רגל שהפך למסורת, זו השנה השמינית, שעורך איש העסקים יאיר מלכה, מבעלי רשת קפה גרג ,  לזכרו של אחיו, אוהד אלי מלכה ז"ל.
 
אורח הכבוד השנה היה שר האוצר ויו"ר מפלגת כולנו משה כחלון.  
הטורניר  כלל הפנינג  ענק לכל המשפחה, קוקטייל חגיגי, ארוחת ערב עשירה, מתקני ספורט חווייתיים, פעילות אתגרית, טורניר קט-רגל שנערך בין קבוצות עסקים שונים, משחק ראווה ומיטב הפרשנים אשר ליוו את המשחקים, בניהם: יניב קטן, אלי גוטמן, איציק אהרונוביץ ועוד. 
 
יאיר מלכה מבעלי רשת קפה גרג פתח את האירוע ואמר לאורחים:  "הצלחנו  להשריש מסורת חיפאית ארוכת שנים לזכרו של אחי הקטן ז"ל. 
 
האירוע לזכרו מזכיר לנו לקחת פסק זמן מהעבודה, מהתחרות סביבנו ומטרדות היום כדי להעריך את הרגע, את ההווה והאהובים שלנו, אלה שהלכו מאתנו ואלה בחיים". 
 
עוד עידכן  מלכה ואמר: "כחובב ספורט ידוע אנו  שמחים וגאים לבשר, שרשת קפה גרג חתמה אמש על הסכם חסות ראשית בעלות של כ – 1 מיליון ₪, עם מועדון הכדורסל מכבי תל-אביב.
 
במסגרת החסות  יופיע הלוגו של "קפה גרג" על גב החולצה של שחקני מכבי פוקס ת"א בכל משחקיה הרשמיים של הקבוצה – הן בליגה הישראלית והן ביורוליג. 
 
השר משה כחלון אמר לאורחים: "אני שמח להיות חלק ממסורת רבת שנים בעיר חיפה ולכבד את משפחת מלכה היקרה. 
 
לאירוע המסורתי הגיעו:
 
השותפים לעסקים של יאיר מלכה: גלעד אלמוג  ויניב אדרי. 
 
יאיר מלכה עם השותפים גלעד אלמוג וניר אדרי ועם שר האוצר משה כחלון
 
כמו כן הגיעו ראש עיריית חיפה: יונה יהב,קרן שתוי – מנכ"ל קבוצת הולמס פלייס,  אבי שומר - בעלי רשת צומת ספרים, רינה טל  - מנכ"ל קניון איילון ברמת גן, אוהד ארנרייך – מנהל  קפה גרג, מילי דרור סמנכ"ל השיווק של קבוצת גרג,  אסף בן דב מנכ"ל  - מכבי חיפה, ניר דוידוביץ, הפרסומאי  רובי ברזאני, עו"ד זיו לוטן, איש העסקים אבי שייט, רו"ח אלי כהן  ועוד. 
 
אסף בן דב מנכל מכבי חיפה עם גלעד אלמוג מבעלי גרג
 
מימין יאיר מלכה עם אבי שומר מבעלי צומת ספרים ניר אדרי וגעד אלמוג
 
השותף של יאיא מלכה גלעד אלמוג עם ניר דווידוביץ
 
מימין אבי שומר מבעלי צומת ספרים מילי דרור סמנכל בשיווק של גרג ואוהד ארנרייך מנכל גרג

 

ניקול ראידמן בתרומה לילדים
09/10/2017
אלו ערכים שאני רוצה להשריש אצל ילדיי ולהוות דוגמא לכל עם ישראל."

ניקול ראידמן פותחת את השנה בתרומה לילדים 

וגם – מה המשותף בינה ובין גלית גוטמן 
 
את השנה החדשה פתחה אושיית האופנה והפילנטרופית ניקול ראידמן בתרומה לילדים נזקקים. 
ראידמן וילדיה ריצ’י (3) ומישל (7) שנבחרו כפריזנטורים המותג גלי הצטלמו אמש (8.10) לקמפיין סתיו חורף 2017/18 המושקע של גלי שנערך באחוזה מפוארת ברמת השרון ונאמד בהשקעה של כ 3 מיליון שח. 
 
-ניקול ראידמן וילדיה - הבן ריצ’י והבת מישל - על סט הצילומים לרשת ההנעלה גלי   
 
לצדם הצטלמה זיו איתמר (10) הבת של דן איתמר, סמנכ"ל השיווק בקבוצת בריל המפעילה את רשת גלי
על סט הצילומים הודיעה ניקול כי  השכר שלה ושל ילדיה ייתרם במלואו למען בתי חולים ועמותות התומכות בילדים חולים ונזקקים. 
 
מי שהפתיע על הסט היה הבעל מיכאל צ’רנוי שהגיע לפרגן, כמו כן הגיעה גם חברתה הטובה הדוגמנית והמגישה גלית גוטמן שבתה אמה נבחרה בשנה שעברה כפריזנטורית המותג גלי! 
עוד הגיעה לסט לפרגן הפרסומאית ואשת העסקים ג. יפית
 
בצילומים לקמפיין גלי - ניקול ראידמן בעלה מיכאל צ’רנוי , הבת מישל והבן ריצ’י צילום אלכס ליפקין.
 
על סט הצילומים, אמרה ניקול לגלית : "החלטתי להשתתף בקמפיין של גלי עם ילדיי כי אני חושבת שזה מותג ישראלי ראוי וסיבה נוספת טובה לתרום את מלוא שכרנו למען ילדים. 
אלו ערכים שאני רוצה להשריש אצל ילדיי ולהוות דוגמא לכל עם ישראל."
 
ניקול ראידמן בצילומים לקמפיין גלי לסתיו חורף 2017-18 צילום אלכס ליפקין
 
ניקול  הוסיפה כי ילדיה חיים נורמלים לגמרי והערך שהיא משרישה להם הוא לדעת לחלוק, הבת מישל למשל מקבלת ביום הולדת המון מתנות ואת חלקן תורמת לילדים שאין להם, את סט הצילומים עצרה מישל כשהיה רעבה ודרשה מקדונלדס (ולא אוכל מפונפן כלשהו...) 
 
ניקול הוסיפה בחיוך שגלי הוא מותג נגיש לכוווווולם וכן, כולם קונים בגלי!
 
מישל וריצ’י ראידמן פריזנטורים רשת ההנעלה גלי צילום אלכס ליפקין
אתרים בעיצוב אישי

בניית אתרים בעיצוב אישי

נייל סטודיו - בניית ציפורניים

אתר הבית של הדליין

עמוס זרד

ארדל



מיטל שמשי

יגאל ויצמן
 
  בייבילס פרו - יניב שושן

פאות אופנתיות

גיורא יצחקוב תסרוקות כלה