הוסף למועדפים
הפוך לדף הבית
הרשמה
כניסה
שלום אורח\ת
‏יום שני ‏21 ‏אוגוסט ‏2017, 15:05
רכילות» ארכיון רכילות
הזוג המנצח - מפתיע!
21/08/2017
ג’ובאני רוסו ומאיה פישל מתכננים להפתיע

ג’ובאני רוסו ומאיה פישל מתכננים להפתיע את בנם המשותף רועי במסיבת הפתעה לרגל יום הולדתו ה 12 ומתכננים לו מתנה שלא יישכח!

 
הכדורגלן ואיש העסקים ג’ובאני רוסו ובת זוגו דוגמנית העבר ואשת העסקים בהווה מאיה פישל, כוכבי תכנית הטלוויזיה "הזוג המנצח" עסוקים בתיכנונים למסיבת הפתעה לבנם המשותף רועי שבימים אלו ימלאו לו 12.  
 
ג’ובאני רוסו ומאיה פישל בחנות אירוקה צילום אלעד גוטמן
 
גולת הכותרת היא המתנה הייחודית שהם עומדים להעניק לו: זמן איכות מרוכז עם ההורים בדמות חופשה משפחתית ביוון!
 
רגע לפני הטיסה  קפצו הזוג המנצח לחנות אירוקה להתפנק בזוג משקפי שמש חדשים לנסיעה, הם מדדו והתלבטו בין מותגי היוקרה ג’וצ’י, פראדה, דולצ’ה גבאנה ועוד ולבסוף החליטו פה אחד על המותג טום פורד!  
הם בחרו ללא ספק בזוגות מנצחים- אלא מה?! 
 
ג’ובאני רוסו ומאיה פישל בחנות אירוקה צילום אלעד גוטמן
 
מאיה בחרה בזוג משקפיים בדוגמא חתולית נשית ווג’ובאני בחר בזוג משקפיים עם עדשות כהות. 
הם לא שכחו לפנק גם את חתן יום ההולדת בזוג משקפי קול ריי, מותג בו התאהבו במהלך צילומי התוכנית, כאשר כל המשתתפים קיבלו את משקפי המותג.
 
הזוג המלכותי עזב את החנות מבלי שביקש אפילו הנחת סלבס...
 
ג’ובאני רוסו ומאיה פישל בחנות אירוקה צילום אלעד גוטמן
 
ג’ובאני רוסו ומאיה פישל בחנות אירוקה צילום אלעד גוטמן

 

דורון מטלון בחודש החמישי להריונה עם כוכב הישרדות
21/08/2017
"איזה כייף - שמחתי לגלות שיש לי בת ויש לי כבר רעיונות לשמות"

הדוגמנית דורון מטלון מצטלמת בחודש החמישי להריונה עם כוכב הישרדות שגיא ביטבוקס

 
משחררת לאומה: "איזה כייף - שמחתי לגלות שיש לי בת ויש לי כבר רעיונות לשמות"
 
הדוגמנית דורון מטלון, הנמצאת בחודש החמישי להריונה הצטלמה בסוף שבוע האחרון יחד עם שגיא ברייטנר, הלא הוא שגיא ביטבוקס, לטובת  קמפיין לרגל החגים של קניון הדר,  בירושלים
 
עושים שטויות על הסט. שגיא ביטבוקס ברייטנר ודורון מטלון בצילומים לקניון הדר ירושלים. צילום- דודי ועקנין
 
השורד והאמזונה הגיעו בשעות הבוקר המוקדמות לקניון הדר,  שהתחיל בסשן איפור, שיער וסטייליג.  
דורון ההריונית קיבלה ברכות מכל עבר ומאנשי הצוות שעטפו אותה ודאגו לה במשך כל יום הצילום. 
 
בין טייק אחד לשני, שני הפרזנטורים גנבו לעצמם כמה דקות מנוחה שבה נכנסו לשיחה אישית ושיתפו חוויות מתכניות הריאליטי שגרמו להם להזיע במקום אקזוטי ומרוחק. 
 
שגיא ביטבוקס ברייטנר ודורון מטלון בצילומים לקניון הדר ירושלים. צילום- דודי ועקנין
 
דורון סיפרה לשגיא שהיא בחודש החמישי להריונה ומאוד מתרגשת מכך שהיא עומדת להיות אם בפעם הראשונה ושיש לה בבטן בת, היא גם לחשה לו שיש לה כבר כמה רעיונות לשמות אבל היא תגלה לו בארבע עיניים. 
שגיא הקדיש לה קטע ביטבוקס במיוחד בשבילה ואפילו ניסה ללמד אותה דבר או שניים על אומנות הביטבוקס.
 
רואים קצת בטן. דורון מטלון בצילומים לקניון הדר ירושלים. צילום- דודי ועקנין
 
בסוף יום הצילומים הם נפגשו עם אייל סקוזה מנכ"ל קניון הדר שאמר : "אני שמח על הבחירה בשגיא ודורון לקמפיין המיוחד של הקניון לרגל החגים הבאים עלינו לטובה, ואני רוצה לאחל מזל טוב ולידה קלה לדורון ומקווה לראותה גם בקמפיין הבא שלנו". 
 
ולמזכרת יש גם תמונה משותפת. 
 
הדוגמנית דורון מטלון, אייל סקוזה מנכ’’ל קניון הדר ירושלים והזמר שחקן שגיא ביטבוקס ברייטנר. צילום - דודי ועקניi
רוסלנה חתמה על עונה רביעית
15/08/2017
רוסלנה תקבל 100,000 ₪ לעונה

רוסלנה חתמה על עונה רביעית עם  רשת נעלי SCOOP

 
רוסלנה רודינה, הדוגמנית/שחקנית נבחרה לשמש כפרזנטורית של רשת נעלי SCOOP, גם לעונת הסתיו חורף הקרובה. 
 
רודינה חתמה על חוזה לעונה רביעית עם רשת SCOOP במסגרת זו תקבל עבור עונת – סתיו חורף  2018 – 100,000 ₪ . 
 
הקמפיין החדש יעלה בחודש ספטמבר לרגל השקת הקולקציה החדשה ויכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 10, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות בעיתונים ובמגזינים, קמפיין אינטרנטי רחב, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות יחסי ציבור  ופרסום בנקודות המכירה.
 
רוסלנה רודינה חותמת על עונה רביעית עם רשת נעלי סקופ ותקבל 100 אלף לעונה צילום שי יחזקאל
 
לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP : " עונה רביעית שרוסלנה ממשיכה איתנו- וזה אושר גדול.
אומר הרבה על אישיותך ועל החיבור שלה למותג.
 
עוד בתחילת הדרך האמנו שעוד הרבה עונות לפנינו.
רוסלנה מתכתבת עם ערכי המותג: אופנתי, צעיר, בועט, חדש ורענן". 
 
רוסלנה רודינה חותמת על עונה רביעית עם רשת נעלי סקופ ותקבל 100 אלף לעונה צילום שי יחזקאל
 
רשת נעלי סקופ נמצאת בבעלות אנשי העסקים רוני ופרדי אינסאנז.
הרשת  מתמחה בייבוא ושיווק נעליים, תיקים ואביזרי אופנה הפונה לקהל יעד צעיר ולכל המשפחה.  
כיום, הרשת מונה 70  סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות המרכזיים ברחבי הארץ ומעסיקה יותר מ 450 עובדים.
 
החנויות החדשות, מעוצבות בסגנון צעיר ועדכני המציגות קולקציה טרנדית ואופנתית לנשים, גברים וילדים. הקולקציה מתחדשת אחת לשבועיים במבחר דגמים אופנתיים ובמגוון סגנונות בתחום ההנעלה והאביזרים ,במחירים אטרקטיביים ובמבצעים ייחודיים לחברות המועדון של הרשת .
 
רוסלנה רודינה חותמת על עונה רביעית עם רשת נעלי סקופ ותקבל 100 אלף לעונה צילום שי יחזקאל
שיר אלמליח ומאור בוזגלו ממשיכים ביחד...
08/08/2017
כל אחד יקבל כ- 200 אלף ₪

הדוגמנית שיר אלמליח ושחקן הכדורגל מאור בוזגלו נבחרו עונה שניה כפרזנטורים המותג לי קופר 

 
כל אחד מהפרזנטורים יקבל כ- 200 אלף ₪ עבור קמפיין סתיו חורף 2017/18.
 
הדוגמנית שיר אלמליח ושחקן הכדורגל מאור בוזגלו נבחרו זו עונה שניה ברציפות כפרזנטורים של מותג הג’ינסים המוביל לי קופר בישראל. 
כל אחד מהפרזנטורים יקבל כ- 200 אלף ₪, עבור  קמפיין עונת סתיו חורף 2017/18.
 
שיר אלמליח ומאור בוזגלו - פריזנטורים לי קופר - צילום דודי חסון
 
הקמפיין בכיכובם יעלה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בתקציב של 4 מיליון ₪ ויכלול בין היתר:  סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה,  פעילות רחבה בדיגיטל, ברשתות החברתיות ופעילות יחסי ציבור.
 
לדברי דן איתמר, סמנכ"ל אסטרטגיה ושיווק קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל: "לאור הצלחת קמפיין הקיץ המשותף עם שיר אלמליח ומאור בוזגלו, בחרנו להמשיך עמם לעונת סתיו – חורף 2018 וכן להמשיך באותה שפה וקונספט שיווקי.
 
לדבריו: "  מאור בוזגלו מייצג את הגבר המצליחן המודע לעצמו חדור המוטיבציה והביטחון העצמי, זהו הגבר המטרוסקסואל, שמקפיד על המראה שלו: קעקועים, תספורת, אקססוריז. 
 
שיר אלמלייח היא סמל להצלחה שאפתנות והתפתחות במישור האישי והקרייריסטי, היא  מאוד מודעת לעצמה ולא מתפשרת על הפרטים הקטנים, ערכים אלו משתלבים עם תפיסת המותג והאמירה האופנתית שלו."
 
שיר אלמליח (28) היא דוגמנית מבוקשת שהצטלמה לעשרות קמפיינים ברחבי העולם ביניהם של חברות האופנה דולצ’ה וגבאנה, שאנל, וטום פורד. 
כמו כן, הצטלמה למגזינים כמו המגזין האמריקאי "GQ", המגזין האמריקאי "קוסמופוליטן", מגזין"Marie Claire", "Elle" ועוד. 
 
מאור בוזגלו (30) הוא כדורגלן ישראלי מוכשר ובולט,  המשחק בהפועל באר שבע ובנבחרת ישראל. 
עם תחילת עונת 2016/2017 הוביל את הקבוצה לזכייה בתואר אלופת המדינה ומ -32 הגדולות של אירופה. 
בוזגלו ידוע בחיבתו לאופנה ובמראהו העדכני וזכה לא מעט לכינוי "מטרוסקסואל" בתקשורת.
 
שיר אלמליח ומאור בוזגלו - פריזנטורים לי קופר - צילום דודי חסון
 
לי קופר-  היא חברת ג’ינסים בריטית, שהוקמה בשנת 1908 על ידי מוריס קופר תחת השם מ. קופר והינה חברת הג’ינסים האירופאית הראשונה בעולם. 
כיום המותג  נחשב לאחד ממותגי הג’ינס המובילים בכ-90 מדינות ברחבי העולם. 
החברה העולמית מאפשרת לזכייניה להתאים את הקולקציות ומערכי השיווק לדרישות הספציפיות המקומיות של כל מדינה, תוך דרישה לשמר את קו הג’ינס כקו מרכזי בקולקציות.
 
רשת לי קופר בישראל היא אחת מרשתות האופנה הגדולות ביותר שפועלות במדינה, עם 42 סניפים בכל רחבי הארץ. 
לי קופר מציע גם קולקציות רחבות של אופנה עכשווית המשלימה את קווי הג’ינס.
 
שיר אלמליח ומאור בוזגלו - פריזנטורים לי קופר - צילום דודי חסון
רשמית שגיא ברייטנר ורוסלנה ממשיכים ביחד
31/07/2017
הדוגמן וכוכב הרשת שגיא ברייטנר לצד הדוגמנית רוסלנה רודינה

שגיא ברייטנר כוכב התוכנית הישרדות חתם כפרזנטור רשת  נעלי SCOOP לקמפיין סתיו-חורף 2017/18 

שגיא יככב לצד הפרזנטורית רוסלנה רודינה ויקבל עבור עונת החורף הקרובה 30,000 ₪ 
 
הדוגמן וכוכב הרשת שגיא ברייטנר,  נבחר לשמש כפרזנטור מותג רשת נעלי SCOOP
שגיא נבחר להצטלם עונה שנייה לצד הדוגמנית רוסלנה רודינה שמשמשת כפרזנטורית עונה שלישית ברציפות לקמפיין סתיו -חורף 2018.  
במסגרת החוזה שנחתם, יקבל שגיא עבור חורף 2018- 30,000 ₪ לעונה. 
 
שגיא ברייטנר חתם על עונה נוספת עם רשת נעלי סקופ צילום שי יחזקל
 
הקמפיין החדש יעלה בחודש ספטמבר 2017, לרגל השקת הקולקציה החדשה ויכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 10, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות בעיתונים ובמגזינים, קמפיין אינטרנטי רחב, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות יחסי ציבור ופרסום בנקודות המכירה.
 
לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP : "אנו בטוחים שגיא בריטנר יגיע רחוק ולגמר בתוכנית הטלוויזיה הישרדות  ובכלל.  
הוא מוכשר, נראה טוב ואנו רואים בו דמות אידיאלית ורלוונטית, להעברת המסרים של המותג:  צעיר, רענן, אופנתי  ועדכני. בנוסף, עצם חשיפתו והצלחתו בגבולות הרשת החברתית, מקשרים את המותג לעידן החדש".
 
שגיא ברייטנר חתם על עונה נוספת עם רשת נעלי סקופ צילום שי יחזקל
 
שגיא ברייטנר (24), נכנס לתודעה הציבורית ישראלית בזכות הופעתו הראשונה בגבולות הרשת החברתית בערוצי היוטיוב. בעקבות הפריצה אימץ את השם "שגיא ביטבוקס", בנוסף לסרטונים הוויראליים החל 
 
להופיע בתוכניות טלוויזיה. כיום מככב בעונה הנוכחית של תוכנית  הריאלטי "הישרדות" שם הוא משחק כאחד הפייבורטים של הקהל  וכמי שהולך להעפיל לגמר. 
 
שגיא ברייטנר חתם על עונה נוספת עם רשת נעלי סקופ צילום שי יחזקל
 
רשת נעלי סקופ מתמחה בייבוא ושיווק נעליים, תיקים ואביזרי אופנה הפונה לקהל יעד צעיר ולכל המשפחה.
כיום הרשת מונה 65 סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות המרכזיים ברחבי הארץ ומעסיקה יותר מ 300 עובדים.
 
הקולקציה מתחדשת אחת לשבועיים  במבחר דגמים אופנתיים ובמגוון סגנונות בתחום ההנעלה והאביזרים ,במחירים אטרקטיביים ובמבצעים ייחודיים לחברות המועדון של הרשת .
 
שגיא ברייטנר חתם על עונה נוספת עם רשת נעלי סקופ צילום שי יחזקל
אתרים בעיצוב אישי

בניית אתרים בעיצוב אישי

נייל סטודיו - בניית ציפורניים

אתר הבית של הדליין

עמוס זרד

ארדל



מיטל שמשי

יגאל ויצמן
 
  בייבילס פרו - יניב שושן

פאות אופנתיות

גיורא יצחקוב תסרוקות כלה