חיפוש באינדקס עסקים

חמישה עקרונות להצלחה של מספרה

פורסם מאת: בתאריך: 2 פברואר 2015

 מישים אחוז מההצלחה של המספרה שלך לא קשורות למסרק, למספריים או לקערת הצבע שלך. 

חמישים אחזו מהלקוחות שלך יגיעו בגלל שהן מחבבות אותך. לכן חשוב לבנות עם הלקוחות מערכות יחסים.
האווירה במספרה, השיחות הקטנות והיחס האישי שמקבלת הלקוחה מהווים 50% מהסיבות שבגללן היא תחזור שוב ושוב לטפל בשיערה אצלך.
 
ממה מורכבת הצלחה של מספרה? איך אפשר לערוך שינויים קטנים שיתרמו המון להצלחת העסק שלך?
1. עניין של גישה 
היחס האישי והנעים שמקבלת הלקוחה, הנימוס והפינוק שהיא מרגישה כשהיא מגיעה למספרה הם חלק חשוב בהצלחה.
אותו יחס, גישה חיובית נעימה ומפנקת צריכה לבוא לידי ביטוי גם בנוכחות האינטרנטית שלך כמעצב שיער. גם בדף הפייסבוק שלך וגם באתר האינטרנט שלך.
 
2. כסף יוצא – כסף נכנס – חיסכון בכסף
כולנו יודעים שעל מנת להכניס כסף יש צורך גם להוציא כסף. אבל על מנת שעסק יהיה רווחי חשוב גם לחסוך בהוצאות, בלי להתקמץ על הדברים החשובים.
חסכנות ברמה של שימוש חוזר במוצרים חד פעמיים היא מוגזמת , כמובן, ומסוכנת ללקוחות שלך ולעסק שלך.
לעומת זאת רכישה חכמה של תכשירים ומוצרים בהם משתמשים במספרה יכולה לבוא לידי ביטוי מיידי בתזרים העיסקי.
 
3. אתה דמות מייצגת
אנחנו עוסקים בתחום היופי ולכם המראה שלך חייב לייצג יופי. שיער מסודר, ביגוד נקי ואופנתי הם חובה למעצב שיער.הקפד להתעדכן בטרנדים האופנתיים ולהשתמש בהם בעצמך. המראה העדכני שלך הוא כרטיס הביקור שלך.
 
4. הלקוחות שלך – הקהילה שלך
צא מכליך כדי להעניק ללקוחותיך שירות ללא פשרות. אחרי ביקור במספרה בה קיבלה הלקוחה שירות יוצא מן הכלל היא תצא לא רק מרוצה ממראה השיער אלא כבר בציפיה לקראת הביקור הבא שלה אצלך. השתדל לזכור ימי הולדת של לקוחות (השתמש בפלאי הטכנולוגיה, בתוכנות, בתזכורות בסלולארי), הזמן את לקוחותיך לאירועים שאתה יוזם עם השקת טיפול חדש במספרה, סדרת מוצרים שאתה ממליץ עליהם ואפילו סתם מפגש לקוחות לשנה החדשה.
המפגשים האלה לא רק מפנקים את הלקוחות ומעניקים להן הרגשת חשיבות, הם גם הזדמנות עבורך להציג בפניהן שירותים חדשים, מוצרים חדשים ומבצעים.
 
5. מה מייחד אותך? 
תן יותר מעצמך. היה יוצא דופן. אתה לא כמו כולם, אז למה לעשות מה שכולם עושים?
מה דעתך לפתוח את המספרה בשעות או ימים יוצאי דופן לנוחות לקוחותיך? להציע רק קיצור פוני במתנה?
לערוך מפגש ללקוחות המעוניינות ללמוד לעשות פן לעצמן? 
הערך המוסף שאתה יכול להוסיף ללקוחותיך יעניק לך יתרון על פני המתחרים שלך. הלקוחות שלך ידברו על זה, יספרו לחברות וקהילת הלקוחות שלך תגדל.
 
* הכתוב מעלה בלשון זכר מתייחס, כמובן, גם לנשים.
הצלחה של מספרה


עמוד זה נצפה: 513 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור