חיפוש באינדקס עסקים

משיקים את החלקת המשי CHI – קארין גל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 מאי 2010

 

   משיקים את החלקת המשי CHI - קארין גל
חברת קארין גל השיקה אתמול באופן רשמי את החלקת המשי של המותג CHI במסיבת עיתונאים שהתקיימה במספרה של פרזנטור קארין גל – יהודה מזרחי שגם הדגים תהליך של ביצוע החלקת משי על שיער מובהר. החלקת המשי מבית CHI ללא אמוניה ופורמלין, פותחה בשילוב מדעני נאס"א ומגיעה לישראל. ההשקעה בהשקת החלקת המשי תעלה על מיליון ש"ח.
החלקת משי של המותג האמריקאי CHI, ללא אמוניה ופורמלין, הגיעה לישראל. ההחלקה מבוססת על משי טהור וטכנולוגית יונים שלילים ופותחה בשילוב עם מדעני סוכנות החלל האמריקאית, נאס"א. ההחלקה מאושרת על-ידי משרד הבריאות הישראלי, שנתן אישור לביצוע ההחלקה.
ההחלקה תגיע לארץ ב-3 פורמולות שונות: לשיער טבעי, צבוע, דק או פגום. זו ההחלקה הראשונה בישראל, שמתאימה גם לשיער מובהר, פסים, פגום ודק. ההחלקה הינה לצמיתות ומעניקה לשיער מראה טבעי.
CHI שינתה תיאוריה בסיסית בעולם הספרות, בכך שהפסיקה את השימוש באמוניה והפכה את המשי האורגני למרכיב בסיסי במוצריה. המשי נחשב לאחד הסיבים החזקים בטבע. הוא מכיל 17 חומצות אמינו, מתוך 19 חומצות אמינו, שקיימות בסיבים של שיערה בריאה. מכאן יכולתו לשקם שיער פגום. משיקים את החלקת המשי CHI - קארין גל
ההחלקה, כמו כל מוצרי CHI, עובדת על-בסיס מולקולות משי הטעונות במטען חיובי. השיער מכיל יונים שליליים בלבד, ובכך מולקולות המשי החיוביות נמשכות לעומק השערה נעגנות כמגנט ויוצרות איזון בשיער ושיקום משמעותי.
ברמה האסתטית, הזנת שיער במשי יוצרת לו ברק ומראה זוהר ומעכבת מאד תהליך דהייה.
חברת קארין גל הישראלית מביאה את החלקת המשי של CHI לאחר שנבחרה ליבואנית ומפיצה בלעדית של מוצרי המותג בישראל.
יחד עם ההחלקה מביאה החברה לארץ צבעי שיער ומוצרי טיפוח של CHI, שמיועדים לשוק המקצועי. לדברי גד מנור, הבעלים, החברה השקיעה עד כה למעלה ממיליון ש"ח בהכנות להבאת מוצרי CHI, שמרביתם הופנו להדרכות מעצבי שיער ביוסטון טקסס, הכנת מערך ההדרכה בארץ, רישוי המוצרים בישראל והכנת המערכת הלוגיסטית לקליטת המותג. בימים אלה נערכת החברה להשקת המותג והטמעתו בשוק המקצועי.
קארין גל מוכרת בתחום השיער המקצועי כזכיינית של המותג המקצועי, בוטאה (botea), של החברה הבלגית קארין הייר קוסמטיקס. בשנה האחרונה יצאה החברה עם סדרות מוצרים גם לשוק הפרטי: קארין פרו, שמשווק ברשתות ודיפרנט שמשווק בבתי מרקחת.
לדברי מנור, הבאת המותג CHI הינה המשך ישיר למדיניות החברה ליצור חדשנות בשוק השיער ולאפשר למעצבי השיער לעבוד עם החומרים והטכנולוגיות המתקדמות ביותר.
שיטת ההחלקה של CHI מבית תאגיד השיער האמריקאי, פארוק סיסטמס, משווקת בהצלחה בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם. המותג תופס למעלה מ-50% מהשוק האירופאי. פארוק סיסטמס נחשב למוביל עולמי בתחום פיתוח מוצרים ידידותיים, המתחשבים בבריאות מעצב השיער והלקוחה. התאגיד הוא מחלוצי המפתחים צבעי שיער ללא אמוניה.



עמוד זה נצפה: 464 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור